کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم تقوی فر افتتاح شد

کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم تقوی فر با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری کارون آیین افتتاح کتابخانه مرکزی برکت سردار شهید مدافع حرم سید حمید تقوی فر در شهرستان کارون با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، معصومه خنفری فرماندار کارون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.استاندار خوزستان […]

کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم تقوی فر با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری کارون آیین افتتاح کتابخانه مرکزی برکت سردار شهید مدافع حرم سید حمید تقوی فر در شهرستان کارون با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، معصومه خنفری فرماندار کارون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.استاندار خوزستان ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری بیان نمود: هر کتابخانه نقطه عطفی در امور فرهنگی، فکری و راهی به نشاط اجتماعی است که به آگاهی بخشی کمک شایانی می کند. اقدامات پژوهشی و علمی سبب توسعه پویا و بالندگی جامعه خواهد شد.

 وی همچنین اظهار داشت: شهرستان کارون پتانسیل و ظرفیت خوبی در زمینه مسائل هنری، هیئت های مذهبی، و امور فرهنگی، گردشگری روستایی و اشتغال دارد. وی بیان نمود: این کتابخانه به عنوان یک مرکز فرهنگی و فکری برای مردم شهرستان می باشد. خنفری فرماندار کارون در این مراسم گفت: کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم سید محمد تقوی فر دومین کتابخانه شهرستان می باشد که در زمینی به مساحت یک هزار متر و با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع به همراه تجهیزات آن از محل اعتبارات دولت از سال ۹۳ با همت استاندار خوزستان و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال ساخته شد و به عنوان کتابخانه مرکزی شهرستان محسوب می‌شود. شایان ذکر است این کتابخانه دارای بخش‌های مختلفی از جمله مخزن، سالن‌های مطالعه خواهران و برداران، مرجع و کمک درسی، کودک و نوجوان، کافی نت، نمازخانه و بخش اداری است. این کتابخانه با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در منطقه محروم شهرستان کارون احداث شده است.