رقیب جدی حسنوند در اندیمشک ثبت نام کرد ؛ قلاوند در روز بارانی آمد

در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به روز “چهره ها” در خوزستان نامیده شده ، جهانبخش قلاوند مدیرکل سابق امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و رقیب جدی نماینده کنونی بیا حضور در فرمانداری اندیمشک ثبت نام و کاندیداتوری خود را اعلام کرد. قلاوند پیش از ورود به ستاد […]

در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به روز “چهره ها” در خوزستان نامیده شده ، جهانبخش قلاوند مدیرکل سابق امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و رقیب جدی نماینده کنونی بیا حضور در فرمانداری اندیمشک ثبت نام و کاندیداتوری خود را اعلام کرد. قلاوند پیش از ورود به ستاد انتخابات گفتگویی با خبرنگاران داشت که از نظر می گذرد:

در یک روز بارانی و زیبا عازم ستاد ثبت نام برای کاندیداتوری دوره ی یازدهم مجلس هستید. نظرتان در مورد انتخابات این دوره چیست؟

✅ انقلاب ها عموما روندی تکاملی دارند. جامعه و دولت در طول این چهل سال نوسانات زیادی از سر گذرانده است. امواج سینوسی انقلاب ها امری طبیعی است. من برآیند کلی حرکت جامعه ی ایران را مثبت و رو به جلو می دانم.به نظرم جامعه به سطحی تاریخی از انباشت آگاهی رسیده است و مجلس یازدهم باید بازتاب شاخصه های امروزین جامعه باشد.ترکیبی از نیروهای اصیل و باورمند انقلابی که درعین مقاومت و ایستادگی در برابر بیگانگان ، پیشرفت کشور و آسایش و برخورداری مردم از استانداردهای زندگی شایسته را دغدغه ی خود می دانند.

✳ شما نامزد چه طیف و جناحی از کشور و شهرستان هستید؟

✅ من نامزد جریان مردمی اتحاد هستم که منافع ملی و مصالح نظام را در سطح کلان و وجوه مشترک شهروندان اندیمشکی را نمایندگی می کند.آرای تصاعدی قبلی و اقبال عمومی « وجدان بیدار شهروندان » به من گوشزد می کند که مطالبات و خوبیهای مشترک مردم اندیمشک را نمایندگی نمایم.

✳ با توجه به نا امیدی مردم از وعده های نادرست ، جنابعالی چه منش و الگویی را برای نمایندگی مجلس مفید می دانید؟

✅ هیچ روش و منشی بهتر و کارآمدتر از اخلاقی بودن نیست. اصولا نامزدی که بر بال شایعات و وعده ها سوار است نمی تواند شایستگی های مردم را نمایندگی کند. سیاستگذاری عمومی علاوه بر دانش وسیع به ظرفیت های اخلاقی والا نیاز دارد. چون دست سیاستمداران برای لغزش و پایمال نمودن حقوق ملت باز است در این جایگاه باید افراد اثبات شده و حقیقتا مردمی و درستکار قرار بگیرند.به نظر من اولیاء الله همه ی وجودشان خیر و نیکی درحق دیگران بوده و الگوی شهیدان راه حق که نماد فداکاری هستند بسیار معنوی تر و جذاب تر است. اگر سیاستمداران و نمایندگان ما به مقام فدا شدن در راه ارزشهای والا و کیمیای عشق به مردم برسند سیاست و نمایندگی هم قرب و عزت خوبی خواهد داشت.به قول حافظ:

دست از مس وجود چو مردان ره بشوی   تا کیمیای عشق بیابی و زر شوی

✳ در مورد صلاحیت شما بهن صورت گسترده شایعه پراکنی می کنند. به نظرتان چرا برخی به این حربه ها متوسل می شوند؟

✅ اینکه برخی خیال بد می کنند و بر نعش رقیب خود پل می بندند مانند تشنه ای هستند که سراب می بینند.

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود           و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود!