فرماندار شادگان : داوطلبان مجلس ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند

فرماندار شادگان گفت:داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس را به روز آخر موکول نکنند. سعید حاجیان فرماندار شادگان با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان، از نزدیک فرآیند ثبت نام کاندیداها را مورد بررسی قرار داد.فرماندار شادگان ادامه داد: داوطلبان باید بر اساس قانون مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی […]

فرماندار شادگان گفت:داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس را به روز آخر موکول نکنند. سعید حاجیان فرماندار شادگان با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان، از نزدیک فرآیند ثبت نام کاندیداها را مورد بررسی قرار داد.فرماندار شادگان ادامه داد: داوطلبان باید بر اساس قانون مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، تصویر مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا معافیت برای مردان، اصل استعفا نامه مقامات موضوع ماده ٢٠ و اصل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد را به همراه داشته باشند.

حاجیان فرماندار شادگان در پایان نیز از کاندیداها خواست با توجه به فرآیند زمانی حداقل دو ساعته ثبت نام، نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.لازم به ذکر است،داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر هر روز تا ۱۶ آذر ماه امسال با مراجعه به ستاد انتخابات واقع در فرمانداری شادگان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.