مربی ایران: دیدار آسان وجود ندارد

مربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دیدار آسان در جام ملت های آسیا وجود ندارد و همه حریفان دارای توان فنی خوبی هستند. «مارکار آقاجانیان» پس از برتری تیم ملی کشورمان برابر عمان و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: جا دارد از تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه تشکر […]

مربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دیدار آسان در جام ملت های آسیا وجود ندارد و همه حریفان دارای توان فنی خوبی هستند. «مارکار آقاجانیان» پس از برتری تیم ملی کشورمان برابر عمان و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: جا دارد از تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه تشکر کنم و به بازیکنان ایران بابت این برد خوب تبریک بگویم.وی با بیان اینکه از اکنون به فکر دیدار برابر چین هستیم، ادامه داد: امروز ویتنام با برتری مقابل اردن نشان داد که حریف آسان وجود ندارد.

آقاجانیان تصریح کرد: در دیدارهای حذفی کار بسیار سخت تر است و تلاش می کنیم، این مانع را هم پشت سر بگذاریم.مربی تیم ایران در مورد افزایش تیم های جام ملت های آسیا و تاثیر آن بر کیفیت مسابقات، گفت: تعداد بالای تیم ها، کیفیت را کاهش نداده است. تیم های رنکینگ پایین نیز عملکرد خوبی داشته اند و تنها زیاد شدن بازی ها، موجب فشردگی مسابقات شده است.وی افزود: با افزایش تعداد تیم ها مشکلی ندارم و تنها باید مدت زمان مسابقات بیشتر شود.تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با گل های «علیرضا جهانبخش» و «اشکان دژاگه» از سد عمان گذشت و به یک چهارم نهایی صعود کرد تا حریف چین شود.