تیم والیبال ایران وارد آمریکا شد

ملی پوشان والیبال ایران برای شرکت در هفته چهارم لیگ ملت ها از مسیر مسکو به فرانکفورت وارد شهر شیکاگو در آمریکا شدند. بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، اعضای تیم ملی والیبال ساعت ۲۱ دوشنبه شب به وقت محلی و بامداد سه شنبه به وقت تهران در سفری ۱۰ ساعته وارد فرودگاه شهر شیکاگو ‌شدند […]

ملی پوشان والیبال ایران برای شرکت در هفته چهارم لیگ ملت ها از مسیر مسکو به فرانکفورت وارد شهر شیکاگو در آمریکا شدند. بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، اعضای تیم ملی والیبال ساعت ۲۱ دوشنبه شب به وقت محلی و بامداد سه شنبه به وقت تهران در سفری ۱۰ ساعته وارد فرودگاه شهر شیکاگو ‌شدند و پس از طی تشریفات با همراهی نماینده فدراسیون والیبال آمریکا راهی محل اسکان خود، هتل ماریوت شدند.

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت تهران به نرمش و کار با وزنه انجام خواهد شد و جلسه بعدازظهر اختصاص به تمرین توپی خواهد داشت.تیم های آمریکا و صربستان نخستین تیم هایی بودند که وارد شهر شیکاگو‌ شدند و‌ دو تیم ایران و لهستان نیز با فاصله ای ناچیز با هم تقریبا بطور همزمان به فرودگاه رسیدند.تیم ایران در هفته چهارم ۲ تغییر نسبت به هفته سوم پیدا کرد که علی اصغر مجرد و پوریا یلی به ترتیب جانشین امیر حسین توخته و صابر کاظمی شدند. ضمن آنکه امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی نیز در این سفر به دلیل عدم صدور روادید غایب است.بازی های این گروه با حضور تیم های آمریکا، ایران، صربستان و لهستان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه جمعه شب آغاز می شود. تفاوت زمانی تهران و شیکاگو ۹ ساعت و نیم است.تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته سوم لیگ ملت های والیبال، با سه برد مقابل استرالیا، آرژانتین و چین و ۶ باخت مقابل فرانسه، ژاپن، ایتالیا، کانادا، برزیل و روسیه و کسب ۹ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.برنامه مسابقات ایران در هفته چهارم در آمریکا به شرح زیر است:

شنبه ۲۶ خرداد – ساعت ۳، لهستان – ایران
شنبه ۲۶ خرداد – ساعت ۲۳:۳۰، ایران – صربستان
دوشنبه ۲۸ خرداد – ساعت ۳، آمریکا – ایران
** جدول رده بندی لیگ ملت های والیبال در پایان هفته سوم
۱- لهستان ۸ برد، ۲۳ امتیاز، ضریب ست ۳٫۵۷۱
۲- برزیل ۸ برد، ۲۳ امتیاز، ضریب ست ۳٫۲۵
۳- فرانسه ۷ برد، ۲۲ امتیاز
۴- آمریکا ۷ برد، ۲۰ امتیاز
۵- روسیه ۶ برد، ۱۹ امتیاز
۶- صربستان ۶ برد، ۱۵ امتیاز
۷- ایتالیا ۵ برد، ۱۶ امتیاز
۸- کانادا ۵ برد، ۱۵ امتیاز
۹- آلمان ۴ برد، ۱۳ امتیاز
۱۰- ژاپن ۴ برد، ۱۱ امتیاز
۱۱- ایران ۳ برد، ۹ امتیاز، ضریب ست ۰٫۷۵
۱۲- بلغارستان ۳ برد، ۹ امتیاز، ضریب ست ۰٫۶۶۶
۱۳- آرژانتین ۲ برد، ۸ امتیاز
۱۴- استرالیا ۲ برد، ۶ امتیاز، ضریب ست ۰٫۴۷۸
۱۵- چین ۲ برد، ۶ امتیاز، ضریب ست ۰٫۳۹۱
۱۶- کره جنوبی بدون برد، ۱ امتیاز