تاج: بازی با توگو لغو نشده است/ موظفیم به پرسپولیس کمک کنیم

رییس فدراسیون فوتبال درباره لغو دیدار ایران و توگو، بیان کرد: اگر من رییس فدراسیون هستم می‌گویم که بازی لغو نشده است. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ظهر یک‌شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب آیین شهدای ورزش در پاسخ به این سوال که خبرگزاری روس (تاس) اعلام کرده است که دیدار دو تیم فوتبال […]

رییس فدراسیون فوتبال درباره لغو دیدار ایران و توگو، بیان کرد: اگر من رییس فدراسیون هستم می‌گویم که بازی لغو نشده است. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ظهر یک‌شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب آیین شهدای ورزش در پاسخ به این سوال که خبرگزاری روس (تاس) اعلام کرده است که دیدار دو تیم فوتبال ایران و توگو لغو شده است، گفت‌: این بازی لغو نشده است و اگر من رییس فدراسیون هستم می گویم که این دیدار لغو نشده است و فقط محل آن تغییر کرده است که هنوز محل برگزاری آن مشخص نیست.

رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته خود با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان‌ کرد: دیروز (شنبه) یک جلسه‌ای را با طاهری برگزار کردیم و تا ظهر به طول انجامید و بیش‌تر از این نمی‌توانم راجع‌ به آن توضیح دهم. تمام حقوقی‌ها را جمع کرده بودم و راجع‌ به ابعاد مساله که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم صحبت کردیم، اما از گفتن آن معذورم.

او در ادامه‌ بیان‌ کرد: با وجود این که باشگاه‌ها مستقل هستند و نامه را از فیفا دریافت می‌کنند و ما نیز تنها یک رونوشت از آن‌ها دریافت می‌کنیم اما موظف هستیم به شرایط و مشکلات پیش آمده کمک کنیم و امیدوار هستم که شرایط بهتر شود.تاج در پاسخ به این سوال که اگر محرومیت مهدی طارمی به طول بی‌انجامد و جام جهانی را از دست بدهد، خاطرنشان کرد: نه فکر نمی‌کنم. محرومیت طارمی چهار ماه بیش‌تر نیست.