فولاد از قطار فینال جام‌حذفی بازماند

فولادخوزستان با شکست برابر تراکتورسازی از راه یابی به دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران بازماند.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،سعید دقیقی با تک گل دقیقه ۷۶ خود، تراکتورسازی را برابر فولادخوزستان به پیروزی رساند تا سرخ‌پوشان تبریزی ۲۵ بهمن در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران، یادواره حماسه آزادسازی خرمشهر، برابر یکی از […]

فولادخوزستان با شکست برابر تراکتورسازی از راه یابی به دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران بازماند.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،سعید دقیقی با تک گل دقیقه ۷۶ خود، تراکتورسازی را برابر فولادخوزستان به پیروزی رساند تا سرخ‌پوشان تبریزی ۲۵ بهمن در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران، یادواره حماسه آزادسازی خرمشهر، برابر یکی از دو تیم استقلال تهران یا مس کرمان حاضر شوند.

80991

تراکتورسازی در دور یک چهارم نهایی، راه آهن سورینت را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسیده بود. فولادخوزستان هم با شکست پرسپولیس در ضربه‌های پنالتی، توانست خود را در جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها حاضر ببیند.

فرکی:اصلی‌ترین دلیل باخت بازی امروز، خودمان هستیم.

حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی با تیم تراکتورسازی در جام حذفی اظهار کرد: آنچه که مردم تبریز دوست داشتند به آن رسیدند و فینالیست‌ شدن تراکتور را به مردم تبریز تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم برنده بازی امروز باشیم و این باخت دلیل نامشخصی دارد. البته چمن ورزشگاه وضعیت خیلی بدی داشت و هر دو تیم را وادار به بازی هوایی می‌کرد که تیم تراکتورسازی از ما سرتر بود.وی ادامه داد: من شنیدم که گل تیم تراکتورسازی مشکوک به آفساید بود. امیدوارم که آفساید نباشد ولی در هر صورت این پیروزی مبارک تراکتورسازی باشد چون اگر آفساید هم باشد دیگر نمی‌توان کاری کرد.

80993

فرکی اظهار کرد: اصلی‌ترین دلیل باخت بازی امروز، خودمان هستیم. امروز بچه‌ها خیلی کم‌رمق بودند. ما پرونده جام حذفی را به طور کلی بستیم و از این بازی تجربه لازم را کسب کردیم و به کمک تجربه بازی امروز، روی لیگ برتر تمرکز می‌کنیم.سرمربی فولادخوزستان بیان کرد:‌ به نظر من امروز بهترین بازیکن تیم ما سوشا مکانی بود و بقیه اصلا خوب کار نکردند. من اگر پنج یا شش تعویض دیگر داشتم، این تعویض‌ها را هم انجام می‌دادم.وی ادامه‌ داد: انگیزه‌ای که کارلوس کی‌روش به علی کریمی داده بود، خیلی به ضرر تیم ما شد. علی کریمی بازیکن بزرگی است اما کریمی‎ای که امروز دیدم خیلی متفاوت‌تر از روزهای قبل بود. آقای کی‌روش به عنوان یک مربی حرفه‌ای صحبتی را عنوان می‌کند که باعث می‌شود علی کریمی امروز این قدر خوب کار کند؛ در حالت کلی کی‌روش انگیزه خاصی به کریمی داد. ای کاش این انگیزه را نگه می‌داشت و فردا به علی کریمی می‌داد!