وعده ها تو خالی از آب درآمد؛ حقابه کشاورزان باوی نرسید

جمعی از کشاورزان ملاثانی و ویس صبح امروز برای بار چهارم بدلیل تداوم قطع حقابه کشاورزی در مقابل شرکت بهره برداری از شبکه های شمال شرق اهواز تجمع و خواهان تحقق وعده های مدیران سازمان آب و برق خوزستان و مسئولین محلی شدند. این کشاورزان می گویند علیرغم تذکر و پیگیری نمایندگان و وعده مدیران […]

جمعی از کشاورزان ملاثانی و ویس صبح امروز برای بار چهارم بدلیل تداوم قطع حقابه کشاورزی در مقابل شرکت بهره برداری از شبکه های شمال شرق اهواز تجمع و خواهان تحقق وعده های مدیران سازمان آب و برق خوزستان و مسئولین محلی شدند.

این کشاورزان می گویند علیرغم تذکر و پیگیری نمایندگان و وعده مدیران سازمان آب و برق در مقابل دوربین های صدا و سیما تاکنون یک قطره آب هم وارد زمین هایشان نشده است و در صورت استمرار وضعیت تا پایان هفته نابودی مزارع و محصولات کشاورزی حتمی است.یکی از کشاورزان می گوید : متاسفانه مافیای آب و مافیای واردات گندم علیه کشاورزان خوزستانی هم پیمان شده و مرگ اقتصاد کشاورزی استان را رقم زده است. وی افزود : واقعا این وضعیت قابل تحمل نیست ، چرا جناب استاندار برای رفع این بحران نشست فوری ستاد بحران استان را برگزار نمی کند تا دولتمردان مطلع شوند که خوزستان آب مازاد ندارد و کشاورزی ما در حال نابودی است؟