شمار جانباختگان زلزله کرمانشاه به ۴۵۶ تن رسید

پزشکی قانونی در آخرین آمار از جانباختگان زلزله غرب کشور اعلام کرد تا کنون در این زلزله ۴۵۶ جان باختند که یک تن از آنان مجهول الهویه هستند. با فوت ۱۱ تن از مصدومان زلزله کرمانشاه که طی چند روز گذشته در بیمارستان های کرمانشاه جان باختند، تعداد جان باختگان این حادثه به ۴۵۶ تن […]

پزشکی قانونی در آخرین آمار از جانباختگان زلزله غرب کشور اعلام کرد تا کنون در این زلزله ۴۵۶ جان باختند که یک تن از آنان مجهول الهویه هستند. با فوت ۱۱ تن از مصدومان زلزله کرمانشاه که طی چند روز گذشته در بیمارستان های کرمانشاه جان باختند، تعداد جان باختگان این حادثه به ۴۵۶ تن رسید.همه این ۱۱ تن از ساکنین سرپل ذهاب بودند که در بیمارستان‌های کرمانشاه جان باختند.

سرپل ذهاب: ۴۰۰ (یک نفر مجهول الهویه)
کرند: ۱۹
قصر شیرین: ۱۶
ثلاث: ۱۲
کرمانشاه: ۱
تازه آباد: ۱
ازگله: ۶
اسلام آباد ۱
به گزارش ایرنا زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داد. شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد. براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه بیش از ۱۲ هزار نفر مصدوم شده اند و این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۵۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.