نبود سیستم فاضلاب ، الهه دختر ۲ ساله اهل دارخوین را به کام مرگ برد

نبود سیستم فاضلاب ، الهه دختر ۲ ساله اهل دارخوین رادبه کام مرگ برد. الهه صفیحی دختر ۲ ساله اهل دارخوین به علت نبود سیستم فاضلاب در این شهر طعم مرگ را چشید. این دختر ۲ ساله روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان مفقود که جسد وی در چاه مشترک […]

نبود سیستم فاضلاب ، الهه دختر ۲ ساله اهل دارخوین رادبه کام مرگ برد. الهه صفیحی دختر ۲ ساله اهل دارخوین به علت نبود سیستم فاضلاب در این شهر طعم مرگ را چشید. این دختر ۲ ساله روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان مفقود که جسد وی در چاه مشترک فاضلاب و توالت پیدا شد.

گویا سریال تلخ مرگ کودکان خوزستانی به دلیل ضعف مسئولان و کمبود امکانات تمامی ندارد،دیروز علی بروایه طعم مرگ را با سقوط در کانال روباز فاضلاب چشید و امروز هم الهه صفیحی دختر ۲ سال دارخوینی به دلیل نبود سیستم فاضلاب در شهرش غزل خداخافظی را خوانده و غم و اندوه را به خانواده اش هدیه داد.دیروز خبر مفقود شده الهه صفیحی دختر ۲ ساله اهل شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان-خوزستان را در همین رسانه منتشر کردیم که متاسفانه امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد مطلع شدایم که این کودک معصوم با سقوط به درون چاه روباز توالت جان باخته است و خانواده وی باکمک اهالی موفق به خارج کردن جسدش شداند.هرچند که خانواده وی در این حادثه قصوری در حفظ و مراقبت از کودک خود دارند ولی فراموش نکنیم که متولی بهداشت عمومی و همچنین شهرداری و دیگر نهادهای مسئول هم باید پاسخگو باشند.