دو حادثه تیراندازی در رامهرمز 2 مجروح برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان شایعه کشته شدن یک جوان رامهرمزی در جریان درگیری طایفه ای در این شهرستان را تکذیب کرد. سرهنگ علی قاسم پور شامگاه دوشنبه در گفت وگو با  ایرنا با بیان اینکه روز گذشته در رامهرمز در جریان تیراندازی فردی ناشناس به یک جوان رامهرمزی وی را به صورت سطحی زخمی […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان شایعه کشته شدن یک جوان رامهرمزی در جریان درگیری طایفه ای در این شهرستان را تکذیب کرد. سرهنگ علی قاسم پور شامگاه دوشنبه در گفت وگو با  ایرنا با بیان اینکه روز گذشته در رامهرمز در جریان تیراندازی فردی ناشناس به یک جوان رامهرمزی وی را به صورت سطحی زخمی کرد گفت: هویت این فرد هنوز معلوم نیست و هیچ درگیری فیزیکی نیز در کار نبوده است.

82353034-71260778

وی گفت: پرونده این تیراندازی که با اسلحه شکاری بوده نیز در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است. سرپرست فرمانداری رامهرمز نیز در گفت وگو با ایرنا ضمن تکذیب کشته شدن یک نفر در این شهرستان اظهار کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی ساعت 20 یکشنبه یک نفر موتورسوار ناشناس که صورت خود را پوشانده بود از روبروی دانشگاه آزاد با اسلحه شکاری به طرف یک جوان شلیک کرده که موجب مجروح شدن وی از ناحیه پیشانی و دست شده است. علی بویری افزود: جراحت این شخص سطحی بوده است و اقدامات درمانی درباره او صورت گرفته است. وی اضافه کرد: امروز نیز حوالی ساعت 14 ظهر در بلوار معلم باز هم یک موتورسوار ناشناس به وسیله اسلحه شکاری، یک جوان دیگر را هدف قرار داد و وی را مجروح کرد که تحت درمان قرار گرفته است. بویری با بیان اینکه علت این 2 حادثه هنوز روشن نشده است گفت: پرونده ای تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.