استان مرکزی ،آذربایجان غربی و همدان مقام های اول تا سوم کمترین نرخ بیکاری کشور را دارند

استان مرکزی در تابستان سال جاری کمترین نرخ بیکاری را در کشور به خود اختصاص داده است. افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مدیریت ارشد استان به نحو چشمگیری در سال‌های 94 و 95 مشکلات اقتصادی و مشکلات دنبال کرده و بنگاه‌های اقتصادی […]

استان مرکزی در تابستان سال جاری کمترین نرخ بیکاری را در کشور به خود اختصاص داده است. افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مدیریت ارشد استان به نحو چشمگیری در سال‌های 94 و 95 مشکلات اقتصادی و مشکلات دنبال کرده و بنگاه‌های اقتصادی مادر و بنگاه‌های اقتصادی متوسط و کوچک را رصد کرده و رفع این مشکلات را پیگیری کرده است.

57373564

وی تاکید کرد: اثرات مثبت برجام و امیدی که پس از موفقیت در این حوزه در مردم و مسئولان ایجاد شد باعث شد نرخ بیکاری در کشور استان کاهش پیدا کند. افشون اظهار کرد: براساس آماری که مرکز آمار ایران منتشر کرده است، در تابستان سال جاری استان مرکزی با 6.7 درصد، آذربایجان غربی با 7.5 و همدان با 8 درصد مقام های اول تا سوم کمترین نرخ بیکاری را در بین 31 استان کشور به خود اختصاص داده‌اند. وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در میانگین کشوری مقداری افزایش بیکاری را شاهد بوده‌ایم ولی در استان مرکزی و دو استان دیگر با کمترین نرخ بیکاری در مدت زمان یاد شده مواجه بوده‌ایم.