همایون یوسفی خواستار تشکیل سازمان توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرداری اهواز شد

نماینده اهواز با بیان این‌که مشکلات مناطق کمتر برخوردار با اقدامات ضربتی حل نمی‌شود، خواستار تشکیل سازمان توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرداری اهواز شد. همایون یوسفی در نشست با اهالی منطقه 7 اهواز که دوشنبه‌شب (22شهریورماه) با حضور استاندار خوزستان و با هدف بررسی مسائل و مشکلات این منطقه برگزار شد، اظهار کرد:‌ مساله […]

نماینده اهواز با بیان این‌که مشکلات مناطق کمتر برخوردار با اقدامات ضربتی حل نمی‌شود، خواستار تشکیل سازمان توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرداری اهواز شد. همایون یوسفی در نشست با اهالی منطقه 7 اهواز که دوشنبه‌شب (22شهریورماه) با حضور استاندار خوزستان و با هدف بررسی مسائل و مشکلات این منطقه برگزار شد، اظهار کرد:‌ مساله مناطق کمتر برخوردار یکی از دغدغه‌های ما به عنوان نماینده مردم اهواز، کارون،باوی و حمیدیه بود که در راستا حل این مسائل و مشکلات از آقای شریعتی و مدیران کل سازمان‌ها و شهردار خواستار بازدیدی از منطقه 7 اهواز شدیم.

7403

وی با بیان این‌که حل بیشتر مشکلات منطقه 7 اهواز به عهده شهرداری است، تصریح کرد: ‌به نظر می‌رسد اقدامات ضربتی برای حل مشکلات مناطق کمتر برخوردار چندان موثر نیست و در این زمینه باید با برنامه‌ریزی عمل کرد. اکنون در کشور سند توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در دست تدوین است و این سند در شهرهای تهران، ‌اصفهان و شیراز در مرحله اجرا قرار دارد و بسیاری از مناطق کمتر برخوردار در این شهرها سامان‌دهی شده‌اند. نماینده اهواز خواستار تشکیل سازمان توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرداری اهواز شد و عنوان کرد: ‌با اجرای سند توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرهای اصفهان،‌ تهران و شیراز بسیاری از این مناطق از هر جهت دارای سامان‌دهی خوبی شده‌اند. پیشنهاد تشکیل سازمان توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرداری دارای پیشتوانه قانونی است و این سازمان در بسیاری از مناطق کشور تحت نظارت شهرداری‌ها و شوراهای شهر راه‌اندازی شده است.

یوسفی بیان کرد: در سازمان توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرداری اهواز باید مشکلات این مناطق به صورت ویژه دیده شود، در غیر این صورت تشکیل جلسات ضربتی و اقدامات ضربتی معمولا مشکلات مردم را حل نمی‌کند. ما آمادگی داریم تا با همکاری شهرداری، شورای شهر اهواز و استانداری پیگیر حل مشکلات باشیم. وی اظهار کرد:‌ در سطح وزارت کشور، استانداری خوزستان و شهرداری‌ها پیگیر اجرای سند توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار در شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه هستیم و تلاش می‌کنیم حتما این سند در این شهرها اجرا شود.