اقبال محمدیان معاونت اشتغال اداره کل تعاون ،رفاه و کار و امور اجتماعی خوزستان را بعهده گرفت

طی حکمی از سوی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان دکتر اقبال محمدیان به سمت معاونت اشتغال و کار آفرینی استان خوزستان منصوب شد. در این حکم آمده است« نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی امید است بتوانید در توسعه و تعالی جامعه و فرا بخشی بودن […]

طی حکمی از سوی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان دکتر اقبال محمدیان به سمت معاونت اشتغال و کار آفرینی استان خوزستان منصوب شد.

201

در این حکم آمده است« نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی امید است بتوانید در توسعه و تعالی جامعه و فرا بخشی بودن فعالیت های مربوطه، با تکیه بر تعهدات دینی و حرفه ای و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و ایجاد هماهنگی لازم، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهید.»
اقبال محمدیان دارای دکتری مدیریت استراتژیک کسب و کار می باشد و آخرین سمت وی قائم مقام شهردار کلانشهر اهواز است. وی سابقه تدریس دانشگاه، معاون اجرایی قائم مقام دانشگاه پیام نور استان و شهرداری رامهرمز را در کارنامه خود دارد. محمدیان در مورد اولویت حوزه کاری خود گفته است: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ و فعال کردن بخش خصوصی و تعاونی ها و اجرای اقتصاد مقاومتی گام اول، انعقاد تفاهم نامه با شهرداری کلانشهر اهواز برای فعال کردن تعاونی های توسعه خدمات شهری است. همچنین تدوین برنامه کوتاه مدت اشتغال در سال ۹۳ با فعال کردن ادارات کاریابی استان در اولویت کارها می باشد.