یک کشته در حادثه رانندگی امروز اندیمشک

برخورد یک دستگاه خودروی پراید با موتورسیکلت در اندیمشک به مرگ موتور سوار منجر شد. این حادثه ساعت 22 دوشنبه شب در زیر گذر میدان بسیج در جاده اندیمشک به دزفول رخ داد.مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک به ایرنا گفت:در این حادثه یکدستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین با یکدستگاه خودروی پراید برخورد کرد که […]

برخورد یک دستگاه خودروی پراید با موتورسیکلت در اندیمشک به مرگ موتور سوار منجر شد. این حادثه ساعت 22 دوشنبه شب در زیر گذر میدان بسیج در جاده اندیمشک به دزفول رخ داد.مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک به ایرنا گفت:در این حادثه یکدستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین با یکدستگاه خودروی پراید برخورد کرد که یکی از سرنشینان موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات در محل حادثه جان باخت.

81664815-70004021

احمد مجیدی افزود:دیگر راکب موتورسیکلت نیز به شدت مصدوم شده و توسط اورژانس 115 به بیمارستان اندیمشک منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.علت این حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است.استفاده از موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه ارزان و کم مصرف بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان گسترش یافته است.بیشتر راکبان موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده نکرده و بعضا نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کم توجه اند.(منبع : ایرنا)