نیم نگاهی انتقادی به یک مقاله تفرقه افکنانه

کریم طالقانی: با رصد فضای مجازی به مطلبی با عنوان هوشیار و بیدار باشید/ صدای پای تجزیه خوزستان می آید. ظاهرا بقلم فرد ناشناخته ای بنام آراد مختاری برخوردم ضرورت دیدم این پاسخ را بدهم. جهت اطلاع شما گروه های هم فکر داخل یک حزب یایک مجمع ر افراکسیون می نامند. یک دوم مجمع نمایندگان […]

کریم طالقانی: با رصد فضای مجازی به مطلبی با عنوان هوشیار و بیدار باشید/ صدای پای تجزیه خوزستان می آید. ظاهرا بقلم فرد ناشناخته ای بنام آراد مختاری برخوردم ضرورت دیدم این پاسخ را بدهم. جهت اطلاع شما گروه های هم فکر داخل یک حزب یایک مجمع ر افراکسیون می نامند. یک دوم مجمع نمایندگان خوزستان درحاضر از قوم شریف عرب هستنند. که ازقضا یک سوم انها از سادات هستنند که امروز بیش ازیک میلیارد مسلمان در اقصی نقاط جهان عزادار اجداد بزرگوارشان هستنند.

یک نفر درکسوت روحانیت مبلغ رسالت رسول اکرم .ص. و مکتب تشیع از قضات با سابقه و خوش نام و یک نفر روحانی زاده و عموما همه بزرگ شده دیوان و مضیف هستنند.که مجالس شان مدارس است .و مدارس شون حکمت ،زبانشان زبان قرآن است که اهل بهشت نیز بدان تکلم می کنند و ائمه اطهار و رسول اکرم .ص. از میان آنها برگزیده شده اند و قران نیزعربیست.

در رد ادعای شما همین بس که سکرت ترین و امنیتی ترین نهاد مملکت بدست توانمند فرزند غیور و شریف عرب است . وزیر اطلاعات در میان آنها پرورش یافته و به زبان شیوای شان سخن می گوید. مطلب شما ارزش نقد ندارد اما فرصتی فراهم کرد تا از مظلومیت نمایندگان عرب در مجلس بگوییم .

سیاست مداران طراز اول مملکت هنگام ورود به خوزستان خلعت زیبای عربی به تن می کنند چرا که عرب ها کریم اند و کرامت خود را به بزرگان قوم نیز عرضه می دارند. چندی پیش دکتر قالیباف در سفر به خوزستان لباس عربی هدیه داده شده توسط مشایخ و سادات شادگان را بر تن کردند اما در طول تاریخ انقلاب اسلامی برخلاف نمایندگان عزیز و مکرم کرد و بلوچ که آزادانه با لباس محلی درمجلس تردد می کنند.هی چگاه از حق قانونی خود و شاید از ترس کوته فکران وک وته نظران کج فهم استفاده نکردند.

تا برخی سود جویان نتوانند از اب گل آلود ماهی بگیرند و امروز مطالبه بحق فرزندان عرب اصیل ایران است که از نمایندگان شان بخواهند با لباس زیبا و فاخر عربی مانور بدهند تا دنیا بفهمد ایران اسلامی ضد تبعیض است بطوریکه اقوام گوناگون در کنار اقلیت های مختلف کرسی نمایندگی دارند.اصول ۱۵و۱۹ قانون اساسی این حق را داده است

شما برخلاف آموزه های ادبی و عرفی عناوینی را که عزیزان بحق درحوزه و دانشگاه بدست آوردند و دکتر و حجه الاسلام و….هستنند عامدانه قاصدانه و جاهلانه، ازروی حقد و کینه ذکر نکرده ای و در عجبم چگونه از یاد برده ای حداقل لقب پرفسور را بخود بدهی؟ درحق خود نیزجفا کردی!! پرفسوری که فرق بین فراکسیون در اول نوشته اش امده است را با کمسیون در آخر نوشته نمی داند. آن بزرگواری که تو آنرا کریم قید کردی اصالت ش را از جدش محمد.ص. به میراث برده و سیادتش بر ایل و تبارت شرف دارد پزشک است و دکتر ! همین بس د رسیاست بزرگوری چون ایت اله رییسی بدان اعتمادکرده ریاست ستادشان را در استان خوزستان عهده دار بود.

دکترشبیب جویجری،پزشک ایثارگر و از خاندان علم ودیانت است .شیخ مجید نماینده چند دوره و از دانش اموختگان حوزه و دانشگاه و قضات شریف است .سید محفوظی را بزرگانی چون سردار دلها سلیمانی می شناسد و در سوریه و لبنان بیش از ابادان اوازه دارد. دکترمولوی از سادات مشعشعیان که از پادشاهان ایران بوده اند. مهندس کعب عمیر و دکترساعدی از اقوام شریف و پرآوازه کعب و بنی طرف اند. اولی جدش حاکم و دومی اجدادش انگلیس ر ابه خاک مذلت در المنیورنشاندند .دکتر مختار و احمد نژاد غنی ازتعریف اند .

این عزیزان برخلاف نظرتفرقه افکنانه ذهنهای مریضی چون شمانه تنها برطبل تفرقه نمی کوبند بلکه معتقدند در کنار آوایی عزیز و نمایندگان بهبهان و ماهشهر و اندیمشک،و نمایندگان عزیز بختیاری متحد و یکپارچه از حقوق حقه خوزستان دفاع خواهند کرد. اگر فرمایش حکیمانه رهبر عزیز در تمجید از سردار عرب هور نبود که مرهمی بر زخم ها و تودهنی بردهان یاوه گویان بود هنوز هم بودند کسانی چون توکه فرمانده سری ترین قرارگاه راخائن می گفتنند.

اما انچه را که تو در مخیله میپرورانی و بایاوه گویی سوال کرده ای؟ ایا خوزستان در استانه تجزیه ناخواسته و ناملموس قرار گرفته است؟ باید به تو گفت کورخوانده ای که سربازان گمنام امام زمان .عج. اجازه نمی ‌دهند به مخیله کسی خطور کند و گرنه کوچکترین اقدامی درنطفه خفه خواهدشد. همان طور که درمقدمه گفته ام افتخار می کنیم سیادت وقیادت سربازان گمنام با فرزندان شریف عرب دریابان شمخانی و دکتر علوی است. نگارنده بعنوان یک روزنامه نگار به نمایندگی افکار عمومی از نمایندگان شریف خوزستان عموما و نمایندگان فرهیخته عرب خصوصا می خواهم اجازه ندهند انقلاب به دست نااهلان بیفتد نااهلانی که امثال آرادها را تشویق به تفرقه می کنند