سخنی با معاون امنیتی وانتظامی وزرات کشور

حبیب باوی ساجد : جناب ذولفقاری سلام..من دقایقی ست با نام وسمت شما دردولت تدبیروامید!!!آشناشدم‌. درواقع حسن اتفاقاتی چون روستای «ام انخیلات / ابوالفضل» در این است که افکار عمومی بامسولین ناشناخته ویاکمتر شناخته شده ی کشوری آشنا می شوند. همان مسولینی که سال تاسال درباب بی مهری که نسبت به«مامردم»جنوب نفتی رواداشته می شود […]

حبیب باوی ساجد : جناب ذولفقاری سلام..من دقایقی ست با نام وسمت شما دردولت تدبیروامید!!!آشناشدم‌. درواقع حسن اتفاقاتی چون روستای «ام انخیلات / ابوالفضل» در این است که افکار عمومی بامسولین ناشناخته ویاکمتر شناخته شده ی کشوری آشنا می شوند. همان مسولینی که سال تاسال درباب بی مهری که نسبت به«مامردم»جنوب نفتی رواداشته می شود لام تاکام سخن نمی گویند. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ هنری استان پیرامون سخنان جنابعالی درباب روستای «ام انخیلات/ ابوالفضل» چندپرسش مطرح می کنم وباقی بقای تان..

یک : قطعأ می دانید کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد،نباید مورد تهدید قرار بگیرد.دروغ چرا!؟  لحن شماتوأمان تنیده شده باتهدید و ارعاب است. چنین مردمی شایسته ی چنین ادبیاتی هستند!؟

دو:گفته اید ویلا ساخته اند!؟ برمبنای کدام تحقیق و تفحص اسنادی ومیدانی(عکس وفیلم) چنین نتیجه ای حاصل شده!؟ گیریم چند ویلا هم ساخته شده است،ایا همه ی روستا تاوان آن چند ویلا را باید بدهد!؟

سه:گفته اید آن زمین متعلق به بنیاد مستضعفان است!! وقتی خود رئیس بنیاد مستضعفان هنوز در این خصوص سردرگم است،شما چگونه چنین مطلق سخن می گویید!؟

چهار:گفته اید «متأسفانه مسولین همه ی حقایق را نمی گویند!!». اتفاقأ پرسش «مامردم» از شما همین است که چرا مسولین همه ی حقایق رانمی گویند!؟

پنج:یک طوری گفته ایدسی و پنج خانوار بروند شهرک رامین که انگار، ازساختمان وزارت کشور قرار است بروند میدان فاطمی! شما می دانید شهرک رامین کجای اهواز است؟ می دانید شهرک رامین فاقد امکانات رفاهی و بهداشتی و بیمارستان است؟ شما می دانید آن سی وپنج خانوار طی این سال ها قطعا در اطراف مرکزاهواز به ارتزاق پرداخته اند!؟ حالا اگر قرار باشد به شهرک رامین بروند،چگونه چندین کیلومتر برگردند سر ارتزاق شان؟ همه ی مشکلات «ما مردم» جنوب نفتی در این است که در مرکز و برپایه ی گزارش های امنیتی برای مان تصمیم گرفته می شود. در حالی که بد نیست مدتی دراهواز و از نزدیک موضوع را بررسی کنید.

شش:گفته اید آن اهالی که قانونی ساکن هستند، قطعأ باز دو بند با شهرداری و..توانسته اند ساخت و سازکنند!! خب،ما که منکر زدو بند اداری دراین کشور نیستیم که حالا خوشبختانه شما هم برآن اذعان کرده اید! اماپرسش این است،تاوان  را شهرداری با تخلف اش می دهد،یا «مامردم»!؟

هفت:اگرچه سخن فراوان است،اما قطعأ می دانید که موضوع روستای ابوانخیلات/ابوالفضل حقوقی ست ونه امنیتی و انتظامی.اگر غیر از این است،بسم الله موضوع هفت تپه راهم حل کنید.

تکمله : بخشی از جامعه ی هنری استان آمادگی مناظره برای شفاف سازی پیامدهای اجتماعی جنوب نفتی راباوزارت کشوردارند.