⁠⁠⁠⁠⁠ورژن جدید کوتوله های سیاسی!

با نزدیک شدن به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶، صف آرایی ها و لیستها در گوشه و کنار ایران خود را مهیای آزمونی عملی می کنند. تا دوباره شاهد انتخابِ اصلح یا به تعبیری عقلانیت محور باشند.در این کارزار، ما و مردم با گروههایی با مشخصات و مختصات کوتوله هایی از نوع کوتوله های سیاسی ۸۴ […]

با نزدیک شدن به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶، صف آرایی ها و لیستها در گوشه و کنار ایران خود را مهیای آزمونی عملی می کنند. تا دوباره شاهد انتخابِ اصلح یا به تعبیری عقلانیت محور باشند.در این کارزار، ما و مردم با گروههایی با مشخصات و مختصات کوتوله هایی از نوع کوتوله های سیاسی ۸۴ تا ۹۲، تحت عنوان جمنا، و دیگر گروههای حامی رئیسی روبرو هستیم. چرا که خواهان پیچاندن نسخه جدیدی از ادبیات و منش سیاسی خاص خود در عصر سلطه راستگرایان در جهان، برای مردم به همراه ارسال نامه های هدایتگری به روسای دیگر کشورها هستند!

کوتوله های سیاسی برای خود منبع تغذیه خاصی را ملاک نمی دانند، جز خروجی آن!و آن همان سیاست آشفته کردن افکار عمومی، و خود را فهیم و عقل کُل بودن، که با تخطئه دیگران تراوشات مغزی خود را به جامعه القا کرده و جریان سازی کنند، همانگونه که امروزه سر هر کوی و برزن ندای وامصیبتا(دلواپسان) سر می دهند!چرچیل باور داشت: که دنیا برای شکست خوردگان جایی ندارد! اما اینان هنوز نمی دانند!گرچه امروزه نقدهای فراوانی بر دولت اعتدال گرای روحانی وارد است، و بالاخص در همین خوزستان. اما این مسئله و نقصان دولت در عدم پاسخگویی کلان به نیازهای جامعه، نباید عاملی باشد تا ورژن جدیدی از کوتوله های سیاسی در ایران مطرح شوند! آن هم در زمانه ظهور پدیده ترامپیسم، تا سیر زندگی مردم به قهقرا کشیده شود!

صحبت بر سر آزادی بیان، حقوق بشر و… نیست. گرچه این شرایط ، شرایط مطلوب و ایده آلی نیست، اما آنچه آن را قابل تحمل می کند، درایت و عقلانیت است، که کوتوله های سیاسی فاقد آن هستند!بنابراین به قول ژوزه سارماگوا: ضروری ترین کار مردم در جهان رهایی از دست کوتوله های سیاسی است!و راندن آنان که امروزه جمعاً در جمنا و رئیسی ها جمع هستند، می باشد.چرا که هرگز کسی ندیده است که خورشید از چاه طلوع کند!