قدوسی٬ عضو کمیسیون امنیت ملی مدعی شد: مهدی هاشمی به دو سال حبس محکوم می‌شود

کریمی قدوسی پیرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی مدعی شده است: طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد شد و بعد هم در دادگاه تجدید نظر به دو سال حبس تعلیقی تبدیل می شود.کریمی قدوسی پیرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی مدعی شده است: طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد […]

کریمی قدوسی پیرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی مدعی شده است: طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد شد و بعد هم در دادگاه تجدید نظر به دو سال حبس تعلیقی تبدیل می شود.کریمی قدوسی پیرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی مدعی شده است: طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد شد و بعد هم در دادگاه تجدید نظر به دو سال حبس تعلیقی تبدیل می شود.کریمی قدوسی، نماینده نزدیک به جبهه پایداری درباره دادگاه مهدی هاشمی گفته است: دو اتهام اصلی وی که در کیفرخواست مطرح شده است، مسائل اقتصادی و مباحث امنیتی و مسائل مرتبط با فتنه 88 می‌باشد. اما مثل این که در دادگاه اخیر تنها به اتهامات اقتصادی ایشان رسیدگی شده و ظاهرا دادگاه در این بخش به اتمام رسیده است. آن طور که ما مطلع شدیم درباره موارد دیگر یعنی مسائل امنیتی و بحث فتنه؛ کسانی‌که مستندات خود را برای این پرونده ارائه کرده بودند به دلایل فنی خودشان دوباره مستندات امنیتی را پس گرفته اند. بنابراین ظاهراً تنها با همان مسائل اقتصادی پرونده ایشان در حال جمع شدن است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی مدعی شده است: فکر می‌کنم بنابه قرائنی که وجود دارد، حکمی که برای وی صادر خواهد شد حداقلی بوده و حتی ممکن است که این حکم در دادگاه تجدیدنظر سبک تر نیز بشود. طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد شد و بعد هم در دادگاه تجدید نظر به دو سال حبس تعلیقی تبدیل می شود، و عملا پرونده برای همیشه بسته می‌گردد.کریمی قدوسی بیان کرد: مراکز امنیتی دیگری مثل سپاه و… هم اطلاعات زیادی در این‌باره دارند و خوب است برای اخذ این اطلاعات هم اقدام شود چرا که سپاه اشراف خوبی بر مسائل امنیتی و سرویس‌های جاسوسی دارد.