رییس قوه قضاییه: حمایت از تولید لازمه توسعه اقتصادی است

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه حمایت از تولید و سرمایه گذاران لازمه توسعه اقتصادی است گفت: کارآفرینی و سرمایه گذاری نیاز به ثبات در تصمیم گیری دارد و این ثبات در تصمیم گیری و مقررات منجر به رونق کسب و کار می شود. حجت الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رییسی» روز یکشنبه در دیدار با […]

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه حمایت از تولید و سرمایه گذاران لازمه توسعه اقتصادی است گفت: کارآفرینی و سرمایه گذاری نیاز به ثبات در تصمیم گیری دارد و این ثبات در تصمیم گیری و مقررات منجر به رونق کسب و کار می شود. حجت الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رییسی» روز یکشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان با بیان اینکه انتخاب شعار امسال نیاز جدی کشور است افزود: همه کسانی که مسئولیت دارند باید برای رفع موانع تولید کمک و پشتیبانی کنند.

وی اضافه کرد: انعکاس تعطیلی واحد تولیدی به مرکز کافی نیست بلکه متولیان امر برای رفع مشکل واحدهای تولیدی باید کمر همت ببندند.رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه قوانین دست و پا گیر را باید حذف کرد تا تولید کننده و صادر کننده احساس خستگی نکنند گفت: تسهیل امور در فضای کسب و کار مهم است.حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه بسیاری از مسایل و مشکلات طرح شده در این جلسه را می توان با ظرفیت استان رفع کرد خاطرنشان کرد: وقتی فردی قصد تولید دارد چرا باید اجازه دهیم کار متوقف شود، نباید و مجاز نیستیم دیوان سالاری و بروکراسی را دنبال کرده و باعث کندی کار شویم.

وی اظهار داشت: هیچ مساله ای در کشور بن بست تلقی نمی شود، باید راه را باز کرد و هنر مدیران این است که نسبت به تولید کننده گشایش ایجاد کنند.رییس قوه قضاییه گفت: وقتی کارخانه و کارگر لباس پوشیده و آماده کار و فعالیت است باید برای رونق تولید و پیشرفت کارها، موانع را برداشت.وی با بیان اینکه حلقه تولید، توزیع و مصرف باید تعریف شده باشد تا برای هیچیک خسارتی وارد نشود خاطرنشان کرد: عدم برنامه ریزی موجب می شود تا یک سال محصول کشاورز به علت فراوانی از بین برود و یک سال به خاطر کمبود، بازار سیاه و دلالی ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی اظهار داشت: اگر بانک واحد تولیدی را در اختیار گرفت نباید منجر به تعطیلی آن شود این کار خلاف قانون و قابل پیگیری است.حجت الاسلام و المسلمین رییسی با تاکید بر اینکه میزان بیکاری در استان را باید کاهش داد افزود: این امر با اتکا به توانایی و ظرفیت استان محقق می شود و هیچ مشکل نیست که به دست مسئولان و جوانان رفع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه عصر امروز(یک‌شنبه) و در بیست و ششمین سفر استانی خود برای انجام سفری یک روزه وارد فرودگاه همدان شد.