سرلشکر باقری: تجربیات دوران دفاع مقدس بسیار گرانقدر است

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تجربیات دوران دفاع مقدس بسیار گرانقدر است، گفت: اوامر فرماندهی معظم کل قوا را باید سرلوحه کارها قرار دهیم. سرلشکر محمد باقری روز دوشنبه در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باید اوامر فرماندهی معظم کل قوا را […]

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تجربیات دوران دفاع مقدس بسیار گرانقدر است، گفت: اوامر فرماندهی معظم کل قوا را باید سرلوحه کارها قرار دهیم. سرلشکر محمد باقری روز دوشنبه در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باید اوامر فرماندهی معظم کل قوا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا رشد چشمگیری را شاهد باشیم.

رییس ستادکل نیروهای مسلح تجربیات دفاع مقدس را بسیار گرانقدر دانست و افزود: در دفاع مقدس رکوردهای بسیاری زده شد به عنوان مثال در حوزه تخصصی من، رکوردهای بی‌نظیری داشتیم.باقری خاطرنشان کرد: در عملیات والفجر ۸، ۸۰۰ تیم غواصی از جوانان این کشور رفتند و بدون اینکه دشمن متوجه شود شناسایی را انجام و شب عملیات، بدون تلفات گردان‌ها را به آن سوی رودخانه انتقال دادند که رکوردی است یک هزارم آن هم در دنیا وجود ندارد.