پیام تبریک متفاوتِ نماینده سابق آبادان به شبیب جویجری منتخب سوم مردم اهواز

پیام تبریک متفاوتِ نماینده سابق آبادان به شبیب جویجری منتخب سوم مردم اهواز:در مقابل تمام آحاد ملت و سلایق مسئول هستید/«مطلوب شدن نمره‌ی عدالت» مطالبه جدی رهبری از نمایندگان مجلس یازدهم است/حضور انقلابی مردم روستاهای «ابوالفضل(ع)» و «غیزانیه»، نِمودی از وفاداری کل خوزستان به نظام اسلامی بود نماینده سابق آبادان در مجلس شورای اسلامی و‌ […]

پیام تبریک متفاوتِ نماینده سابق آبادان به شبیب جویجری منتخب سوم مردم اهواز:در مقابل تمام آحاد ملت و سلایق مسئول هستید/«مطلوب شدن نمره‌ی عدالت» مطالبه جدی رهبری از نمایندگان مجلس یازدهم است/حضور انقلابی مردم روستاهای «ابوالفضل(ع)» و «غیزانیه»، نِمودی از وفاداری کل خوزستان به نظام اسلامی بود

نماینده سابق آبادان در مجلس شورای اسلامی و‌ دانشیار دانشگاه تربیت مدرس تهران طی پیامی صعود شبیب جویجری به خانه ملت یازدهم را تبریک و تصریح کرد: امید است در راستایِ «مطلوب شدن نمره‌ی عدالت» که در پیام افتتاحیه مجلس یازدهم مورد تأکید و مطالبه‌ی مقام معظم رهبری قرار گرفت، همچون گذشته گام‌های مؤثر و‌ماندگار به یادگار نِشانید.به گزارش خبرنگار عصرما، سید علی موسوی‌جرُف در این پیام تبریک افزوده است: براساس اصل ۸۴ قانون اساسی و از رهگذرِ حوزه انتخابیه «اهواز، باوی، حمیدیه و‌ کارون» نماینده همه مردم شریف ایران و در مقابل تمام آحاد ملت مسئول هستید.مشروح این پیام صادره به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالَّذِینَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ؛ و آنان که امانت‌ها و پیمان خود را رعایت مى‏‌کنند».

برادر فاضل جناب آقای دکتر شبیب جویجری (زیده‌مجده)

سلام‌علیکم و رحمه‌الله،توقیراً، با تقدیم صلوات بر محمد و آله الکِرام و سلام و‌ تحیت به ایرانِ اسلام و خوزستانِ گِرام..چنانچه روشن است ایران اسلامی عزیز کشور وسیعی است و مردم ما به انواع مختلف اندیشه‌ها و افکار مستظهرند. لذا، از جنابعالی انتظار است به عنوان نائب و سفیر منتخبِ استان خوزستان در خانه ملت و فرزندِ برخاسته از بیتِ دیانت و وِزانَت و متحلی به علمِ سیاست و کیاسَت، به سلایق تمامی هم‌وطنان احترام گذارده و مجدانه پیگیر حقوق و خواسته‌های شرعی، قانونی و عرفی آنان در راستایِ «مطلوب شدن نمره‌ی عدالت» که در پیام افتتاحیه مجلس یازدهم مورد تأکید و مطالبه‌ی مقام معظم رهبری قرار گرفت، همچون گذشته گام‌های مؤثر و‌ماندگار به یادگار نِشانید. از این روی، اکنون که براساس اصل ۸۴ قانون اساسی و از رهگذرِ حوزه انتخابیه «اهواز، باوی، حمیدیه و‌ کارون» نماینده همه مردم شریف ایران و در مقابل تمام آحاد ملت مسئول هستید، از درگاه خداوند منان مسألت دارم تا با هم‌افزایی همه دلسوزان و‌دغدغه‌مندان پیشرفت ایران اسلامی و خوزستانِ ولایی، از هیچ تلاشی در راستای منافع ملی و حقوق مردم فرو نگذارده و توفیق الهیِ خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی ارزانی نیت و اراده‌تان باشد.

بی‌تردید، انتخابات یازدهمین‌دوره مجلس شورای اسلامی در دو میعادگاه ۲ اسفندماه ۹۸ و ۲۱ شهریور ۹۹، همچون دیگر ایام‌اللهِ ملت ایران و مردم خوزستان، فرصت پنجه انداختن بر صورت سیاهِ نظام سلطه بود؛ ملتی که به رغمِ آزردگی‌های ناشی از برخی سوء تدبیرهای نهادهای مختلف و گرفتاری در رنج‌های طاقت فرسا، نشان داد که لحظه‌ای در ادامه‌ی مسیر و همراهی با امام جامعه اسلامی، دچار شک و تردید نشده و در آستانه‌ی سومین سال گامِ دوم‌‌ استقرارِ نظام جمهوری اسلامی، همچنان پویا، سرزنده و بالنده است.

باید اذعان کرد مردم شریف و نجیب استان خوزستان و اهوازٍ بزرگ با همه سلایق، در این «همایشِ وحدت» همانند گذشته نقش‌آفرینی نموده و در این میان مردم ولایتمدار روستاهای «ابوالفضل (ع)» و «غیزانیه» اهواز، نِمودی از وفاداری کل خوزستان به نظام اسلامی علی‌رغم بی‌مهری‌های مدیریتی و اجحاف‌ها بود که با حضور انقلابی، ضمن افزودنِ برگی دیگر به آرمان‌های امام و رهبری، با شهدای دورانِ انقلاب اسلامی به ویژه «خون مطهرِ سردارِین دل‌ها» سرلشکر شهید حاج علی هاشمی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجدیدِ عهد و پیمان بستند.

از این روی، باید یادآور شد، اکنون زمانِ رقابت‌های انتخاباتی تمام شده و «فصلِ خدمت و رفاقت» آغاز شده است. شما به سِبقه‌ی روشن‌تان، به دنبال هیچ گونه مُچ‌گیری و انتقام ازهیچ‌کس نبوده و نیستید؛ هرچند بالاخره انتخابات و رقابتی بوده و طبیعتاً افراد و گروه‌هایی با شما همراه نبوده‌اند اما رجاء واثق دارم اکنون در قامت منتخب تمامی مردم شریف حوزه‌ی انتخابیه و نسبت به یکایک شهروندان عزیز احساس مسئولیت دارید.

بنابراین، عطف به این امتیازِ اخلاقی و چنانچه در ایام تبلیغات انتخابات با صراحت تمام در تریبون‌ها اعلام نمودید، دست تمامی کسانی که دل در گرو توسعه وآبادانی منطقه خوزستان دارند را صمیمانه خواهید فشرد و‌ دأب و نگاه‌تان، باذن‌الله شایسته سالاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه خواهد بود.فرصت را مغتنم شمرده و در پایان از نقش بی‌بدیل نماینده محترم و…فرصت را مغتنم شمرده و در پایان از نقش بی‌بدیل نماینده محترم ولی فقیه در استان و عُلمایِ اعلام کافتاً و نیز عزیزانِ بلند همت شورای نگهبان، استانداری خوزستان و تمامی‌مسئولان محترمی‌که امنیت و آرامش برگزاری این انتخابات را تأمین نموده و در سایه‌ی هم‌افزایی فضلایِ حوزه و نخبگان دانشگاه، زمینه‌سازِ حضور حداکثری مردم و نمایشِ همدلی بیش از پیشِ اقوام و عشایر غیور و وفادار خوزستانی گردیدند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین وظیفه می‌دانم قدردانِ آحاد همکارانی باشم که در ستاد انتخاباتی‌ جنابعالی، با تکیه بر روحیه‌ی جهادی، اخلاص و پرهیزگاری، صاحبانِ اخلاق اسلامی بوده‌اند. به همین سبب، باید خالقِ بی همتا را به واسطه‌ی آشنایی با این چهره‌های قابل احترام، شکرگزار بود و جبهه‌ی سپاس، بر آستانِ کبریایی‌اش سایید. و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین. هوَ خیرالناظرین و نعمَ المُستعان

سید علی موسوی‌جرُف

نماینده سابق مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس تهران