نمایندگان بدون حب و بغض سیاسی به فکر منافع مردم باشند

نماینده مردم شریف ورامین، قرچک و پیشوا در نطق میان دستور خود گفت: همکاران گرامی بیایید بدون حب و بغض‌های سیاسی به حقوق ملت بیندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه است دفاع کنیم ما نباید در تشخیص منافع مردم دچار اشتباه شویم.حسین نوش‌آبادی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه، ۱۸ تیرماه مجلس […]

نماینده مردم شریف ورامین، قرچک و پیشوا در نطق میان دستور خود گفت: همکاران گرامی بیایید بدون حب و بغض‌های سیاسی به حقوق ملت بیندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه است دفاع کنیم ما نباید در تشخیص منافع مردم دچار اشتباه شویم.حسین نوش‌آبادی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه، ۱۸ تیرماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه مسوولان باید توجه بیشتری به مطالبات مردم کنند خطاب به نمایندگان گفت: همکاران گرامی بیایید بدون حب و بغض‌های سیاسی به حقوق ملت بیندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه است دفاع کنیم و در تشخیص منافع مردم دچار اشتباه نشویم.

وی افزود: حل مشکلات اقتصادی مردم بایددراولویت تصمیم‌گیریهای مجلس قرار گیرد، دولت با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده گرفته است نسبت به مشکلات مردم چاره اندیشی کند.نوش آبادی خطاب به نمایندگان بیان داشت: همکاران عزیز آزمون سختی در پیش داریم مردم نظاره گر ما هستند تا ببیند مجلس انقلابی چه راه حلی برای مشکلات آنان دارد و چه تصمیمی برای اقتصاد می گیرد. مردم توقع دارند که نمایندگان بر عملکرد دولت نظارت کرده و حامی مدیران پاک دست باشند.وی در ادامه با اشاره به نیاز مردم حوزه انتخابیه خود به سیستم حمل و نقل قطار شهری گفت: اتصال مترو تهران به ورامین قرچک و پیشوا حق مردم است. ایجاد کارگاه تولیدی جهت اشتغال حق مسلم مردم است.

نماینده ورامین همچنین اظهار داشت:حل مشکلات حوزه کشاورزی مطالبه عمومی مردم است. توسعه فضاهای فرهنگی، تامین آب شرب حق طبیعی مردم این منطقه است.وی همچنین با اشاره به نیاز مردم پیشوا به توسعه بخش بهداشتی افزود:توسعه بیمارستان ها ومراکز بهداشتی در حوزه پیشوا یک مطالبه عمومی و جدی این منطقه ست.در ادامه ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در نطق میان دستور خود به حوادث ۱۸ تیرماه سال ۷۸ اشاره کرد و گفت: ۱۸ تیرماه در حافظه تاریخی ما ماندگار است. مردم خاطرات تیر ۷۸ را فراموش نخواهند کرد. بعد از گذشت ۲۱ سال از آن حادثه تلخ یکی از سردمداران که در سال ۸۸ نیز در جریان اعتراضات بوده اشعث وار رهبری مظلوم را به عنوان مسول نابسامانی اقتصادی می داند.

موسوی لارگانی با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی امروز جامعه اظهار داشت: از مردم می خواهم با رعایت پروتکل ها با ویروس کرونا مبارزه کنند. وقایعی که در این ایام اتفاق افتاده، عادی نیست. قیمت دلار به صورت صعودی رشد کرده است و موجی از تورم دامن گیر مشکلات کشور شده‌ است.نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت:مجلس یازدهم با شعار نجات اقتصاد ایران تشکیل شده است، اما فرصت چندانی برای عمل به این شعار ندارد. گزارشهای دولت در این زمینه نیز قانع کننده نیست.وی افزود: وزیرمسکن، راه و شهرسازی به جای حل مشکل مسکن می گوید نخرید تا ارزان شود. مگر قرار نبود برجام حلال مشکلات اقتصادی مردم شود، سرانجام برجام را ببینید آمریکا بدون پرداخت کوچکترین هزینه‌ای از برجام خارج شده است .چاره کار این است تا مجلس از شخص رییس جمهور دعوت کند تا با حضور در جلسه علنی پاسخگویی این نابسامانی باشد.