فعال اصلاح‌طلب: عارف اسفندماه استعفاء کرده بود

فعال سیاسی نزدیک به «محمدرضا عارف» با تایید خبر کناره‌گیری او از شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان، گفت: این موضوع قرار بود در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اسفندماه سال گذشته مطرح شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسه ای تشکیل نگردید و تا به امروز رسانه‌ای نشد. «علی‌رضا خامسیان» روز شنبه با […]

فعال سیاسی نزدیک به «محمدرضا عارف» با تایید خبر کناره‌گیری او از شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان، گفت: این موضوع قرار بود در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اسفندماه سال گذشته مطرح شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسه ای تشکیل نگردید و تا به امروز رسانه‌ای نشد.

«علی‌رضا خامسیان» روز شنبه با تایید خبر استعفای محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان، از علت کناره گیری عارف اظهار بی‌اطلاعی کرد و در این باره به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: عارف در اسفندماه استعفای خود را به داود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان داده بود.

این فعال رسانه ای افزود: محمدی به دلیل آنکه به نمایندگی از شورای‌عالی اصلاح‌طلبان، از وزارت کشور، مجوز فعالیت شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان را دریافت کرده، قرار بود این موضوع را در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح کند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسه ای تشکیل نشد این خبر رسانه ای نشد.

خامسیان درباره احتمال فروپاشی شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان در پی کناره گیری عارف و عبدالواحد موسوی لاری (نایب رییس جبهه اصلاح طلبان)، افزود: چون عضو شورا نیستم نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم ولی همانطور که آقای عارف گفتند «اصلاحات قائم به شخص نیست.»