حسین زاده استعفای خود از معاونت سیاسی استانداری را تکذیب کرد

دکتر علی حسین حسین زاده در گفتگویی کوتاه با عصرما استعفای خود از معاونت سیاسی – اجتماعی استانداری خوزستان را تکذیب کرد . وی اظهار داشت : بنده در سخنرانی مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل مدیریت بحران به یک روال معمول در خصوص تمدید ماموریت خود در استانداری از سوی […]

دکتر علی حسین حسین زاده در گفتگویی کوتاه با عصرما استعفای خود از معاونت سیاسی – اجتماعی استانداری خوزستان را تکذیب کرد . وی اظهار داشت : بنده در سخنرانی مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل مدیریت بحران به یک روال معمول در خصوص تمدید ماموریت خود در استانداری از سوی وزارت کشور اشاره کردم که در انتظار اعلام نظر آن وزارت هستم و هیچ سخنی از استعفا و کناره گیری به میان نیامد .

لازم به یادآوری است که در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید بحران استانداری ، خبری مبنی بر استعفای دکتر حسین زاده معاون سیاسی- اجتماعی استانداری خوزستان منتشر شد که بعد از دقایقی قویا از طرف منابع مطلع تکذیب شد.گفتنی است که معاون سیاسی اجتماعی استاندار در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بحران استان بیان کرده است که تمدید ماموریت ایشان منوط به نظر وزارت کشور است و هرآنچه وزارت کشور اعلام کند، تابع آن خواهد بود.