پیکر سردار “شهید هادی کجباف” در اهواز تشییع شد / وداع در کیان آباد

پیکر مطهر سردار شهید هادی کجباف، از مدافعان حرم صبح امروز دوشنبه در اهواز تشییع شد. پیکر مطهر شهید که عصر شنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد این شهر شده بود صبح امروز از حسینیه عاشقان ثارالله به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) با حضور گسترده مردم شهید پرور انجام شد.آیت الله موسوی جزایری، نماینده […]

پیکر مطهر سردار شهید هادی کجباف، از مدافعان حرم صبح امروز دوشنبه در اهواز تشییع شد. پیکر مطهر شهید که عصر شنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد این شهر شده بود صبح امروز از حسینیه عاشقان ثارالله به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) با حضور گسترده مردم شهید پرور انجام شد.آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار احمد خادم الشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا، جمعی از مسوولان استانی و محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهیدان و جانبازان و مردم قدرشناس اهواز در آیین تشییع این شهید حضور داشتند.

هادی کجباف ظهر روز یکشنبه 30 فروردین در عملیاتی در منطقه ‘بصر الحریر’ استان درعا به دست تروریست های تکفیری داعش به مقام شهادت نائل شد.شهید کجباف از نخستین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.پیکر مطهر سردار شهید کجباف بعد از این مراسم به ملاثانی جهت تشییع و سپس  برای خاکسپاری به شهرستان شوشتر اعزام می شود.پیکر سردار شهید کجباف صبح سه شنبه در شوشتر تشییع و خاکسپاری می شود.

همچنین دیشب مراسم وداع با شهید کجباف در مقابل مسجد امام علی کیان آباد اهواز با مشارکت گسترده و پرشور مردم و بسیجیان کیان آباد و همرزمان شهید برگزار شد. در این آیین یکی از مداحان اهل بیت (ع) به نوحه سرایی پرداخت و بعد از آن پیکر شهید به منزل شخصی وی جهت وداع خانواده منتقل شد.

0 1 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13 15 18