مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی عکس و فیلم گرگیعان در مضیف سنتی اهواز

مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی گرگیعان اهواز با حضور رضا فیاضی هنرمند برجسته‌ی کشوری در یکی از مضیف‌های سنتی لشکرآباد اهواز برپا شد. قاسم منصور آل کثیر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: بعلت شیوع کرونا تصمیم گرفتیم امسال رویدادی هنری به صورت جشنواره‌ی عکس و فیلم را تعریف کنیم که خوشبختانه با استقبال چشمگیر مردم از […]

مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی گرگیعان اهواز با حضور رضا فیاضی هنرمند برجسته‌ی کشوری در یکی از مضیف‌های سنتی لشکرآباد اهواز برپا شد.

قاسم منصور آل کثیر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: بعلت شیوع کرونا تصمیم گرفتیم امسال رویدادی هنری به صورت جشنواره‌ی عکس و فیلم را تعریف کنیم که خوشبختانه با استقبال چشمگیر مردم از استان، شهرها و روستاهای مختلف کشور مواجه شدیم.

آل کثیر توضیح داد: سرانجام پس از یک رویداد میدانی در محله‌ی اهواز قدیم و دو جلسه‌ی جدی برای داوریِ آثار دریافتی به دبیرخانه‌ی جشنواره، نهایتا اختتامیه‌ را با حضور چهار خانواده‌ که آثارشان به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده بودند به صورت نمادین برپا کردیم.

وی توضیح داد: رضا فیاضی هنرمند شاخص کشوری، مهدی طرفی مستندساز، امیر عبیداوری عکاس، خدیجه نیسی، مستندساز و محمد سواری عکاس از داوران این دوره از جشنواره‌ی گرگیعان بودند و از بین آثار دریافتی، ۱۰ عکس و ۱۱ ویدئو توسط هیئت داوران به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.گفتنی است، مضیف سنتی میلاد طرفی میزبانیِ اختتامیه‌ی جشنواره‌ی عکس و فیلم گرگیعان را بر عهده داشت.

در اختتامیه به خانواده‌ی ام‌زلیخا سواری، خانواده‌ی ام‌جانان منصوری‌کیا، خانواده‌ی توفیق و شفیق صخیراوی و خانواده‌ی عماد و عرفان نیسی به صورت نمادین جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.