آغاز عملیات احداث جاده ساحلی شرقی کارون در شهر ملاثانی

عملیات احداث جاده ساحلی شرقی رودخانه کارون در شهر ملاثانی آغاز شد . شهردار و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر از شروع اجرای پروژه احداث جاده ساحلی ملاثانی خبر دادند.به گزارش شهرداری ملاثانی ، حمیدی در این خصوص اظهار داشت : عملیات بسترسازی اولیه فاز اول جاده ساحلی ، ارتباطی کوی ابوذر(ندافیه ) تا ملاثانی […]

عملیات احداث جاده ساحلی شرقی رودخانه کارون در شهر ملاثانی آغاز شد . شهردار و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر از شروع اجرای پروژه احداث جاده ساحلی ملاثانی خبر دادند.به گزارش شهرداری ملاثانی ، حمیدی در این خصوص اظهار داشت : عملیات بسترسازی اولیه فاز اول جاده ساحلی ، ارتباطی کوی ابوذر(ندافیه ) تا ملاثانی که با متابعت و پیگیریهای مستمر اعضای شورای شهرو از کارهای بسیار ماندگار شهرداری و شورای اسلامی شهر ملاثانی است که با همکاری قابل تحسین مالکین طول مسیر آزادسازی شده و در حال حاضر عملیات اجرایی فاز اول این طرح آغاز و با سرعت درحال انجام است.

شهردار ملاثانی در خصوص مشخصات فنی جاده ساحلی شرقی کارون در محدوه شهر ملاثانی گفت : اعتبار فاز اول جهت اجرا پروژه ۷۰ میلیارد ریال و جهت تملک منازل و املاک واقع در حاشیه رودخانه محل اجرای طرح ۴۷ میلیارد ریال و تعداد واحد های قابل تملک واقع در طرح ۹۵ باب می باشد که اقدام اولیه جهت تعیین قیمت کارشناسی و تملک آن از هفته گذشته در دستور کار شهرداری قرارگرفته است . طول مسیر پروژه ۴/۶ کیلومتر شامل دو باند سواره رو به عرض ۷/۵ متر و دو پیاده رو در طرفین به عرض ۲ متر و یک آیلند وسط به عرض ۲ متر می باشد در فاز اول اجرای پروژه حدودا ۷۰ میلیارد ریال شامل خاکریزی ، قسمتی از شمع کوبی و ساخت برخی پل ها و آبروها در دستور کار قراردارد . شروع پروژه از روز شنبه ۹۷/۱۰/۸ و از انتهای محور در کوی ابوذر ( ندافیه ) با عملیات دکاپاژ و تثبیت بستر آغاز گردید . حدودا سه کیلومتر از کل طول مسیر در ابتدای محور و انتهای آن کاملا آماده اجرا می باشد .

محمد حمیدی از استاندار خوزستان دکتر شریعتی جهت پیگیری و حمایت همه جانبه ایشان و همچنین از دکتر حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان بابت اختصاص اعتبارات لازم این پروژه و از ورناصری فرماندار شهرستان باوی جهت پیگیری مجدانه آنها تشکر و قدردانی کرد.مرداسی گفت : احداث جاده ساحلی در حاشیه رودخانه کارون در حوزه شهرملاثانی را در راستای حفاظت از رودخانه کارون امری ضروری دانست .و ابراز امیدواری کرد که ساماندهی منازل کنار ساحل رودخانه در این پروژه بسیار مهم تحقق خواهد یافت.خلیل مرداسی رئیس شورای شهر با تأکید بر زیبا سازی ساحل رودخانه گفت: تمام تلاش و سعی خود را بکار میگیریم تا بتوانیم علاوه بر ایجاد فضای گردشگری و تفرجگاه مسیر ارتباطی بین کوی ندافیه تا شهر ملاثانی را ایجاد خواهیم کرد. و از مردم فهیم شهر ملاثانی جهت همکاری و مساعدت ویژه به منظور سرعت بخشیدن در روند اجرای پروژه جاده ساحلی تقدیر کرد .