نوبخت: ستاد بودجه ۹۸ تشکیل شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه سازمان برنامه و بودجه بتواند در مهلت قانونی لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کند ستاد بودجه ۹۸ تشکیل شد و نخستین جلسه آن نیز بعدازظهر فردا(پنجشنبه) برگزار می شود. «محمدباقر نوبخت» روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه سازمان برنامه و بودجه بتواند در مهلت قانونی لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کند ستاد بودجه ۹۸ تشکیل شد و نخستین جلسه آن نیز بعدازظهر فردا(پنجشنبه) برگزار می شود. «محمدباقر نوبخت» روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه باید زودتر لایحه را به دولت بدهد، این ستاد تشکیل شد.

وی درخصوص عملکرد سازمان متبوعش در چهارماهه نخست امسال گفت: ۱۰۵ هزار میلیارد تومان منابع به خزنه واریز شد که نسبت به چهارماهه پارسال ۵۸ درصد رشد داشت.رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: اعتبارات اختصاص یافته به امور جاری در چهار ماهه نخست امسال ۱۵ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.نوبخت بیان کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی اختصاص یافت که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ برابر رشد داشت.وی افزود: در چهار ماهه نخست پارسال یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص یافته بود.

** پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد تومان به گندمکاران

رئیس سازمان برنامه و بودجه به دیگر اقدامات سازمان متبوعش اشاره کرد و گفت: گندمکاران تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان به دولت یا شرکت های بازرگانی دولتی گندم فروخته اند که از این میزان، پنج هزار میلیارد تومان را دریافت کرده اند.وی افزود: در روزهای آینده ۲۵۰۰ میلیارد تومان از مبلغ باقیمانده به گندمکاران پرداخت می شود.

** ۱۲۰۰ میلیارد تومان پاداش فرهنگیان پرداخت می شود

نوبخت در ادامه گفت: تا پایان مردادماه ۱۲۰۰ میلیارد تومان دیگر بابت پاداش بازنشستگان فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان پرداخت می شود.وی اضافه کرد: در ماه های گذشته نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان در این زمینه پرداخت شده بود.