دیدار شهلا عموری با سفرای آسیایی و آفریقایی در حاشیه نمایشگاه قطر ۲۰۱۸ دبی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در دیدار با سفرای کشورهای آسیایی و آفریقایی بر تقویت همکاری های اقتصادی دوجانبه و گسترش تعامل میان بخش های خصوصی خوزستان و آن کشورها تاکید کرد. کشورهای آسیایی و آفریقایی و همچنین بسیاری از نمایندگان شرکتهای خارجی از غرفه های شرکت های خوزستانی حاضر در نمایشگاه […]

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در دیدار با سفرای کشورهای آسیایی و آفریقایی بر تقویت همکاری های اقتصادی دوجانبه و گسترش تعامل میان بخش های خصوصی خوزستان و آن کشورها تاکید کرد. کشورهای آسیایی و آفریقایی و همچنین بسیاری از نمایندگان شرکتهای خارجی از غرفه های شرکت های خوزستانی حاضر در نمایشگاه تولیدات و صنایع قطر ٢٠١٨ بازدید کردند. “شهلا عموری” در حاشیه این بازدید خواستار تقویت همکاری های اقتصادی و گسترش تعامل میان بخش های خصوصی شد و سفیران این کشورها نیز بر آمادگی کشورهای خود به منظور افزایش سطح روابط اقتصادی با ایران و تسهیل شرایط برای بخش خصوصی تاکید کردند.

٩ شرکت خوزستانی در فضایی به مساحت ١۶٠ متر در نمایشگاه بین المللی صنایع و تولیدات قطر ٢٠١٨ تولیدات خود را عرضه می کنند.بنابراین گزارش، این کنفرانس و نمایشگاه ١٧تا ١٩ بهمن ماه در (QNCC) یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین نمایشگاه های خاورمیانه دایر شد.این نمایشگاه در فضایی به وسعت ١۵ هزار متر مربع با ٧٠٠ جایگاه در حال برگزاری است. محصولات لبنی، غذایی، پوشاک، چوب و ام دی اف، محصولات کاغذی، پروتئینی، گوشت، مصالح ساختمانی، انرژی‌های تجدیدپذیر و… از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.