کرونا جان ۱۱۹ نفر دیگر را گرفت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۱۹ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان‌ باختگان این بیماری در ایران به ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر رسید. در اطلاعیه روز دوشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: از دیروز تا امروز (۲۴ […]

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۱۹ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان‌ باختگان این بیماری در ایران به ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر رسید. در اطلاعیه روز دوشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: از دیروز تا امروز (۲۴ خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۷۱۵ هزار نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۲۴۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۳۹ هزار و ۴۳۲ نفر رسید.

تاکنون دو میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۰۱نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۴۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۱ میلیون و ۶۱۹هزار و ۵۳۶آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.بر اساس این گزارش، اکنون ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت آبی قرار ندارد.وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۳۵۴هزار و ۴۴۵نفر دوز اول واکسن کرونا و ۸۵۱هزار و ۲۰۷نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۲۰۵هزار و ۶۵۲ دوز رسید.