آسفالت معابر مطالبه شهروندان

علی مجدم :موضوع آسفالت همواره جزو دغدغه های شهروندان بوده و این کار از جمله وظیفه ذاتی شهرداریها است. چاله‌ها و کنده کارهای معابر در کلانشهر اهواز، کم کم در حال تبدیل شدن به یک بحران هستند. چاله‌هایی که ضررهای جانی و مالی فراوانی به مردم هر روز وارد می‌کنند به خصوص در مناطق محروم […]

علی مجدم :موضوع آسفالت همواره جزو دغدغه های شهروندان بوده و این کار از جمله وظیفه ذاتی شهرداریها است. چاله‌ها و کنده کارهای معابر در کلانشهر اهواز، کم کم در حال تبدیل شدن به یک بحران هستند. چاله‌هایی که ضررهای جانی و مالی فراوانی به مردم هر روز وارد می‌کنند به خصوص در مناطق محروم نظیر، آسیاباد، حصیرآباد، شلنگ‌آباد، ملاشیه، کوی علوی، کوی مندلی، کوی مهدیس، کوی سیاحی، منبع آب و غیره. باید پرسید چرا نهضت خدمت و رفع محرومیت بر زمین مانده؟ و چرا کنده‌کاری‌هایی که هر روز در مناطق مختلف شهر شاهد آن هستیم، بعد از عملیات اصلی، گاه حتی بدون پر کردن و یا پر کردن غیر اصولی، رفت و آمد مردم را مختل می‌کنند.

ترمیم آسفالت هم که گاه چندین ماه بعد صورت می‌گیرد، بدون زیرسازی بوده و با عبور خودروهای سواری، نشست کرده و باز مشکلی جدید پدید می‌آورند. شهروندان انتظار دارند در قبال پرداخت عوارض، مدیران شهری با عزمی جهادی این معضل مورد گلایه شهروندان، را به طور اساسی برطرف کنند و به اولویت های مردم توجه شود.