تساوی سَرد در آزادی؛ فرصت‌سوزی استقلال

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان با تساوی بدون گل همراه شد. آبی‌های پایتخت با این نتیجه بهترین فرصت را برای نزدیک‌تر شدن به دو تیم بالای جدول از دست دادند.به گزارش ایرنا؛ عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پیکان رفت که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به […]

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان با تساوی بدون گل همراه شد. آبی‌های پایتخت با این نتیجه بهترین فرصت را برای نزدیک‌تر شدن به دو تیم بالای جدول از دست دادند.به گزارش ایرنا؛ عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پیکان رفت که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.این دیدار با قضاوت «رضا کرمانشاهی» و در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار شد.

استقلال که پس از حضور«فرهاد مجیدی»، عملکرد خوبی داشته است، این دیدار را نیز هجومی آغاز کرد تا روند مثبتش را ادامه دهد.این در حالی است که در دقیقه هفتم، نخستین بخت گلزنی برای پیکان ایجاد شد که ضربه «آرمان قاسمی» با فاصله اندکی از دروازه استقلال به بیرون رفت.با گذشت زمان این استقلال بود که بر توپ و میدان تسلط بیشتری پیدا کرد و در دقیقه ۲۹ ضربه زیبای‌«داریوش شجاعیان» در آستانه ورود به دروازه پیکان با واکنش «علیرضارضایی»، مهار شد.

دو دقیقه پس از آن ضربه سر «فرشید اسماعیلی» با بدشانسی تبدیل به گل نشد.در اوقات تلف شده نیمه نخست، پاس خوب «ارسلان مطهری» به «شیخ دیاباته» رسید و این مهاجم نتوانست گلزنی کند.در ابتدای نیمه دوم، «مهدی قایدی» به جای «متین کریم‌زاده» وارد میدان شد تا استقلال تهاجمی‌تر شود.در دقیقه ۴۷، دیاباته بازهم نتوانست از فرصت خوب ایجاد شده استفاده کند.

هرچند استقلال در تلاش برای رسیدن به برتری بود اما توان ایجاد موقعیت خطرناک را نداشت و پیکانی‌ها نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.در دقیقه ۹۲ «فرشید اسماعیلی» در آستانه گلزنی قرار گرفت اما ضربه او راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.استقلال رده سومی با این تساوی به امتیاز ۳۴ رسید و پیکان هم ۲۵ امتیازی شد.دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

ترکیب استقلال

محمدرشید مظاهری، وریا غفوری(احمد موسوی)، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، متین کریم‌زاده (مهدی قایدی)، داریوش شجاعیان(آرش رضاوند)، ارسلان مطهری (سبحان خاقانی) و شیخ دیاباته (آرمان رمضانی)

ترکیب پیکان

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، آرش قادری، محمد خدابنده‌لو(اسماعیل بابایی)، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، سامان فلاح، محمدامین درویشی (امیر روستایی) ، علی قربانخانی، رضا جبیره(ابراهیم صالحی) و ابراهیم صالحی