آخرین وضعیت میناوند و انصاریان تشریح شد

یکی از پزشکان معالج مهرداد میناوند گفت: سعی کردیم مانند تمام بیماران دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی برای درمان او را هم انجام دهیم، خوشبختانه عملی که روی او انجام دادیم مثبت بود. با وجود این، شرایط او لحظه‌ای است.مهرداد میناوند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پی ابتلا به کرونا […]

یکی از پزشکان معالج مهرداد میناوند گفت: سعی کردیم مانند تمام بیماران دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی برای درمان او را هم انجام دهیم، خوشبختانه عملی که روی او انجام دادیم مثبت بود. با وجود این، شرایط او لحظه‌ای است.مهرداد میناوند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان لاله بستری شد و پزشکان روز گذشته شرایط او را وخیم اعلام کردند.

در همین راستا محمدرضا هاشمیان یکی از پزشکان معالج میناوند اظهار داشت: اقدامات پزشکی خوبی انجام دادیم و شرایط او نسبت به روز گذشته کمی بهتر شده است. طبق تمام دستورالعمل‌ و پروتکل‌های بهداشتی مراحل درمان را پیگیری می‌کنیم و باید ببینیم در ۷۲ ساعت آینده بدن او چه واکنشی به داروها خواهد داشت. میناوند با توجه به اینکه هر ۲ ریه او درگیر است دچار زجر تنفسی است.

وی افزود: از نظر ضریب هوشی میناوند شرایط عادی دارد اما با توجه به شرایط بیماری او ترجیح دادیم او همچنان در شرایط بیهوشی خفیف سپری کند.یکی از پزشکان معالج بازیکن اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: ما روز گذشته عمل تراکئوستومی را روی میناوند انجام دادیم. خانواده او ریسک بزرگی برای انجام این عمل کردند و خوشحالیم که آنها به ما اعتماد کردند. عمل خوشبختانه همان لحظه جواب داد و شرایط او کمی بهتر شد. با توجه به اینکه برای انجام این عمل نیاز به حضور در اطاق عمل نبود، ما خطر نکردیم که میناوند را به اتاق عمل ببریم و همان آی سی یو این عمل را انجام دادیم.

هاشمیان خاطرنشان کرد: شرایط میناوند لحظه‌ای است و فعلا منتظر هستیم تا ببینیم که بدن او چه واکنش به داروها خواهد داشت.وی همچنین در مورد آخرین وصعیت علی انصاریان هم گفت: شب گذشته انصاریان را هم معاینه کردم. او هم هر ۲ ریه‌اش درگیر است اما برای انجام تنفس نیازی به دستگاه ندارد و با دارو سعی داریم وضعیت او را کنترل کنیم.