استقلال ملاثانی را دریابید: یک تهدید و هزاران بلای خانمان سوز

سعید حمیدیان مقدم : هزاران بلای خانمان سوز جوانان و نسل های آینده را تهدید می کند . از مواد مخدر تا انحرافات اخلاقی و عقیدتی . از این رو بنا به قاعده هزینه پیشگیری خیلی خیلی کمتر از درمان است ورزش این فعالیت سعادت بخش هدفی عالی و پایدار با هزینه ای بسیار کمتر […]

سعید حمیدیان مقدم : هزاران بلای خانمان سوز جوانان و نسل های آینده را تهدید می کند . از مواد مخدر تا انحرافات اخلاقی و عقیدتی . از این رو بنا به قاعده هزینه پیشگیری خیلی خیلی کمتر از درمان است ورزش این فعالیت سعادت بخش هدفی عالی و پایدار با هزینه ای بسیار کمتر از سوزاندن هزاران میلیارد و هدر دادن جانها برای مبارزه است.

استقلال ملاثانی تیمی برخواسته از عمق وجود مردم شهرستان باوی و جوان های آن است . شگفتیی که این تیم خلق کرد موجب گرایش هزاران نفر به مربع سبز به جای رفتن در سیاه چاله های ویرانگر گردید و صد البته به مدیران هم راحتی جهت نشستن بر صندلی ها خود هدیه کرد. حال سوال اهم این است با استقلال ملاثانی کم هزینه یا بدون استقلال ملاثانی با هرینه های سرسام آور انسانی و مادی برای مقابله با مصایب اجتماعی ؟ عقل کدام را می پذیرد؟مطالبه عمومی این است ؛ مسئولین و نمایندگان محترم نسبت به برطرف کردن مشکلات تیم قهرمان استقلال ملاثانی عنایت نمایند تا برگ زرینی به افتخارات استان اضافه نمایند.