برد شیرین استقلال ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز

در چارچوب بازی های هفته ششم لیگ اول فوتبال کشور، استقلال ملاثانی امروز سه شنبه ۲ دی ماه میزبان نماینده استان البرز در ورزشگاه تختی اهواز بود.آبی پوشان ملاثانی پس از ۹۸ دقیقه پر افت خیز و با ارائه یک بازی تکنیکی توانستند گل ریحان البرز را با نتیجه یک بر صفر شکست و سه […]

در چارچوب بازی های هفته ششم لیگ اول فوتبال کشور، استقلال ملاثانی امروز سه شنبه ۲ دی ماه میزبان نماینده استان البرز در ورزشگاه تختی اهواز بود.آبی پوشان ملاثانی پس از ۹۸ دقیقه پر افت خیز و با ارائه یک بازی تکنیکی توانستند گل ریحان البرز را با نتیجه یک بر صفر شکست و سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنند. تک گل استقلال در دقیقه ۵۷ توسط،میلاد پاک پرور وارد دروازه حریف شد

بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و گل ریحان البرز ، عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید. در این دیدار اسد عبادی، سیدحمزه پورموسوی، سجاد تمیمی ، امیر سواری ، سیدعلاء خلف زاده، محمد مدملی، میالد پاک پرور، سجاد عبدویی، علیرضا خوش کفا، سجاد بازگیر و علی محمدی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین محمدرضا کرمی، امیرحسین میری، نیما داغستانی، سیدحسین حسینی، میلاد ابطحی، سعید صادقی، امیررضا رضائی، سعید حلافی، معین قربانی، ادریس کوچکی و محمد زارعی ترکیب تیم گل ریحان را تشکیل دادند.

۲ تیم گل ریحان و استقلال ملاثانی در نیمه نخست، بازی برابری ارایه دادند اما در نیمه دوم اشتباه بازیکنان تیم گل ریحان باعث شد تا استقلال ملاثانی صاحب یک ضربه پنالتی شود. میلاد پاک پرور در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی دروازه گل ریحان را باز کرد. پس از این گل، حملات تیم گل ریحان ادامه داشت و این تیم چند موقعیت گلزنی دیگر بدست آورد که در امر گلزنی موفق نبود. پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند. این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار ممانعت شد.

زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز همچون بازی های قبل از کیفیت نامناسبی برخوردار بود. کادر فنی هر ۲ تیم در بسیاری از دقایق بازی به تصمیمات داور بازی اعتراض کردند که با تذکر داور همراه شد. در دقیقه ۹۴ بازی سجاد عبدویی به دلیل تمارض با کارت زرد دوم داور روبه رو شد و از زمین بازی اخراج شد.

همچنین ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی به دلیل اعتراض روی صحنه اخراج بازیکنش، از داور کارت زرد دریافت کرد. تیم استقلال ملاثانی اکنون با هشت امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت و گل ریحان نیز با پنج امتیاز در مکان چهاردهم جای گرفت.