شیوه نامه فعالیت مدارس استان خوزستان در هفته جاری

بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۹۹/۰۹/۲۲ ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان وضعیت فعالیت مدارس در هفته جاری به شرح ذیل می باشد. همه شهرهای خوزستان به جز چهار شهر اهواز، کارون آبادان و بهبهان شرایط زرد هستند و بر همین اساس: مناطق زرد شهری آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری و در […]

بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۹۹/۰۹/۲۲ ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان وضعیت فعالیت مدارس در هفته جاری به شرح ذیل می باشد. همه شهرهای خوزستان به جز چهار شهر اهواز، کارون آبادان و بهبهان شرایط زرد هستند و بر همین اساس:

مناطق زرد شهری

آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری و در بستر شاد از روز یکشنبه ۹۹/۰۹/۲۳ تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.همچنین حضور کادر اجرایی مدارس در مدارس مناطق زرد بر اساس دستورالعمل الزامی است. و همکاران آموزشی به صورت غیرحضوری آموزش در بستر شاد را راهبری می کنند.*

* مناطق زرد روستایی و عشایری و کم برخوردار:

آموزش در این مناطق که عمدتا کم جمعیت هستند و دانش آموزان این مناطق دسترسی به فضای مجازی بر بستر شاد ندارند با رعایت پروتکل های بهداشتی و نوبت بندی حضوری می باشند.شایان ذکر است که حضور همکاران آموزشی و کادر اجرایی مدارس در این مناطق که وضعیت زرد دارند الزامی می باشد.

مناطق اهواز، کارون، آبادان و بهبهان در شرایط نارنجی قرار دارند و بر همین اساس:

آموزش دانش آموزان در مدارس این مناطق از روز یکشنبه ۹۹/۰۹/۲۳ تا پایان هفته جاری به صورت غیرحضوری و بر بستر شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) خواهد بود.معلمان مدارس در این شهرها به صورت غیرحضوری و بر بستر شاد فرآیند آموزش را ادامه خواهند داد.همچنین حضور کادر اجرایی مدارس(مدیر، معاون و …) در مدرسه جهت نظارت بر فرآیند آموزش بر بستر شاد به صورت ۵۰ درصد الزامی است.شایان ذکر است که در مناطق نارنجی نظارت تیم های بازرسی استانداری و شبکه های بهداشت و درمان تشدید خواهد شد تا روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی به دقت اجرا شود.

💠 وضعیت حضور همکاران اداری

🟨 مناطق زرد : به صورت دو سوم و مابقی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد

🟠 مناطق نارنجی : به صورت ۵۰ درصد حضوری در مابقی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.