فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم تشکیل شد

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی با حضور ۴۸ نماینده خبر داد. غلامرضا نوری قزلجه از برگزاری نخستین نشست مجمع عمومی فراکسیون مستقلین ولایی خبرداد و گفت: ۴۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کردند که بر این اساس جلسه مجمع عمومی […]

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی با حضور ۴۸ نماینده خبر داد. غلامرضا نوری قزلجه از برگزاری نخستین نشست مجمع عمومی فراکسیون مستقلین ولایی خبرداد و گفت: ۴۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کردند که بر این اساس جلسه مجمع عمومی فراکسیون تشکیل و اساسنامه در ابتدای این جلسه تصویب شد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس افزود: ۳۰ نفر از نمایندگان به عنوان عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی و اعضای هیات رییسه فراکسیون نیز در نشست امروز مشخص شدند.به گفته نوری محمد باقری نماینده مردم بناب به عنوان رییس فراکسیون، سیدمهدی فرشادان و سید کاظم دلخوش نمایندگان مردم سنندج و صومعه‌سرا به عنوان نواب اول و دوم رییس فراکسیون انتخاب شدند.نماینده مردم بناب که به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شده است، اضافه کرد: ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس به عنوان دبیران اول و دوم فراکسیون مستقلین ولایی برگزیده شدند. جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام هم به عنوان کارپرداز هیات رییسه فراکسیون انتخاب شد.

نماینده مردم بستان‌ آباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انگیزه تشکیل فراکسیون بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان درباره شرایط موجود کشور و توصیه‌هایی که به نمایندگان کردند، ایجاد شد و به همراه تعدادی از نمایندگان به این نتیجه رسیدیم که با تشکیل فراکسیون این موضوعات را دنبال کنیم.سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر اینکه مجلس باید محل تضارب آراء و طرح نقطه نظرات متفاوت باشد،گفت: مجلس یک صدایی تاثیرگذار نخواهد بود زیرا در این صورت ممکن است از برخی موضوعات غفلت شود. بنابراین کسانی که به صورت مستقل و بدون کمک احزاب و جناح‌های سیاسی در انتخابات حضور پیدا کرده بودند، فراکسیون مستقلین ولایی را تشکیل دادند.