تصمیم عجیب فدراسیون والیبال ۴ روز پیش از آغاز لیگ برتر

درحالی که فقط چهار روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران باقی مانده است، فدراسیون والیبال تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات را اضافه کرد.فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران قرار است از چهارشنبه ۱۹ شهریور آغاز شود. در ماه‌های اخیر که مراحل اعلام آمادگی، تسویه‌حساب و قرعه‌کشی مسابقات برگزار می‌شد، بارها مسوولین فدراسیون […]

درحالی که فقط چهار روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران باقی مانده است، فدراسیون والیبال تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات را اضافه کرد.فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران قرار است از چهارشنبه ۱۹ شهریور آغاز شود. در ماه‌های اخیر که مراحل اعلام آمادگی، تسویه‌حساب و قرعه‌کشی مسابقات برگزار می‌شد، بارها مسوولین فدراسیون به قوانینی که خود این فدراسیون تصویب کرده بود بی‌توجی کردند و این قوانین را زیر پا گذاشتند.

در حالی که ابتدا اعلام شده بود ۱۲ تیم در مسابقات شرکت می‌کنند، تعداد تیم‌ها به ۱۴ تیم رسید و امروز هم فدراسیون به صورت رسمی اعلام کرد که فصل جدید لیگ برتر با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود.چهارشنبه هفته گذشته فدراسیون والیبال اعلام کرد که شهرداری قزوین به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود، از جدول مسابقات کنار گذاشته شده و تیم شهروند اراک جایگزین شده است. پس از گذشت یک ساعت برنامه نیم‌فصل اعلام شد اما عجیب اینکه در این برنامه نام هر ۲ تیم شهرداری قزوین و شهروند اراک وجود داشت و به جای آن نام راه‌یاب ملل مریوان حذف شده بود.

پس از مشخص شدن این اشتباه، برنامه مسابقات از سایت فدراسیون حذف و پس از حدود ۲۴ ساعت برنامه جدیدی بدون تیم شهرداری قزوین منتشر شد.اما امروز فدراسیون به صورت رسمی خبر داد که «باشگاه شهرداری قزوین پس از حذف از لیگ برتر والیبال مردان ایران، اقدامات لازم برای تعهدات مالی خود را انجام داد و درخواست مجدد برای حضور در لیگ برتر مطرح کرد.»بر اساس خبر منتشر شده در سایت فدراسیون، پس از توافق با مدیران تمام باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر و «به دلیل حمایت و استقبال باشگاه‌ها از حضور تیم‌های بیش‌تر در لیگ برتر گرفته شده است.»با شرایط جدید و درحالی که فقط چهار روز تا آغاز مسابقات باقی مانده بود، قرار است برنامه جدیدی برای مسابقات با حضور ۱۵ تیم اعلام شود.