وزیر راه و شهرسازی: هر فردی که در سانحه سقوط هواپیما تعلل کرده باید برکنار شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: یقینا هر فردی که در سانحه سقوط هواپیما تخلف کرده باشد، باید برکنار شود، قطعا اگر در نتایج بررسی ها به این مسئله برسیم که فردی در رابطه با این حادثه، دچار تخلف و تعلل شده، از آن نمی گذریم. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست کمیسیون […]

وزیر راه و شهرسازی گفت: یقینا هر فردی که در سانحه سقوط هواپیما تخلف کرده باشد، باید برکنار شود، قطعا اگر در نتایج بررسی ها به این مسئله برسیم که فردی در رابطه با این حادثه، دچار تخلف و تعلل شده، از آن نمی گذریم. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی پرونده سانحه هوایی اخیر، گفت: قطعا ما غم زده هستیم و به خاطر بروز چنین سانحه ای بسیار متأسفیم و به خانواده های عزیزان جانباخته تسلیت می گوییم.

وی اضافه کرد: از طرفی در شرایط کنونی جلسات کمیته بررسی سانحه با حضور کارشناسان مربوطه از دستگاه های متخلف و کارشناسان کشور اوکراین به عنوان صاحب هواپیما در حال برگزاری است. در این کمیته تمام موارد به صورت دقیق بررسی خواهد شد، از این رو کار به صورت حرفه ای و قانونی انجام خواهد شد.اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نهادی باید در زمان بحران اقدام به لغو پروازهای هوایی در کشور کند، گفت: مسئول لغو پروازها وزارت راه نیست و نهادی که باید اعلام می کرد که پروازها باید در آن زمان متوقف شود، چنین تقاضایی را مطرح نکرد.وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قطعا با متخلفان سانحه هوایی اخیر برخورد خواهد شد، افزود: یقینا هر فردی که تخلف کرده باشد، باید برکنار شود، قطعا اگر در نتایج بررسی ها به این مسئله برسیم که فردی در رابطه با این حادثه، دچار تخلف و تعلل شده، از آن نمی گذریم.