دسومی : باید مانع موج سواری افراد از طریق شعارهای احساسی و عوام پسند شد

عبدالرضا دسومی از فعالان سیاسی اصلاح طلب خوزستان طی یادداشتی با اشاره به احتمال کاندیداتوری برخی مدیران سابق و لاحق در انتخابات مجلس یازدهم در راستای جلوگیری از موج سواری و مقابله با فرصت طلبی خواستار ارزیابی و سنجش این افراد براساس کارنامه عملکرد در زمان تصدی مدیریت های اجرایی محوله به آنان شد. متن […]

عبدالرضا دسومی از فعالان سیاسی اصلاح طلب خوزستان طی یادداشتی با اشاره به احتمال کاندیداتوری برخی مدیران سابق و لاحق در انتخابات مجلس یازدهم در راستای جلوگیری از موج سواری و مقابله با فرصت طلبی خواستار ارزیابی و سنجش این افراد براساس کارنامه عملکرد در زمان تصدی مدیریت های اجرایی محوله به آنان شد. متن یادداشت دسومی به شرح زیر است :

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُون(َ۲صف) استاد مهدی فولادوند: ای کسانی که ایمان آورده اید ، چرا چیزی می گویید که انجام نمی دهید؟ کَبُرَ مَقْتاً عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا ما لا فْعَلُون(َ۳صف) نزد خدا سخت ناپسند است که چیزی را بگویید و انجام ندهید.

از آنجا که ممکن است در بین افرادی که برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی قرار است به عنوان نامزد نمایندگی از استان خوزستان در صحنه ی انتخابات حضور پیدا کنند،دارای سوابق و مناصب مدیریتی اجرایی و غیر اجرایی در استان بوده باشند و به رسم معمول با حضور در مجامع مردمی و عمومی اقدام به طرح مواضع انتقادی و پیشنهادی برای حل مشکلات و بحرانهای مزمن(اگرچه خودشان نیز در حد سمت مدیریتی گذشته در وضعیت اسف بار استان، صاحب نقش و سهم باشند)نمایند.
بهترین معیار و سنجه برای ارزیابی آنها،برسی و ارزیابی شاخص های عملکردی حوزه ی *تحت مدیریت آنها در دوران تصدی سمت های مدیریتی در سطح استان است و در این رابطه هیچ استثنایی(اعم از اصلاح طلب،اصول گرا،قومیت و…)ندارد.
آنها فقط با ارائه شاخص های ابتدای تصدی سمت و مقایسه آن با شاخص های پایان دوران مدیریت خود می توانند صداقت و جدیت خود را برای خدمت به مردم اثبات نماید در غیر اینصورت باید مانع موج سواری اینگونه افراد از طریق شعارهای احساسی و عوام پسند شد چرا که شعار و هوچیگری و حمله به رقبا و…. حنایی است که رنگ باخته و مردم نباید گول اینگونه افراد فرصت طلب را بخورند.اَللّهُمَّ اِنّا نَرْغَبُ اِلَیْکَ فى دَوْلَهٍ کَریمَهٍ : تُعِزُّ بِهَا الاِْسْلامَ وَاَهْلَهُ ، وَتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ وَاَهْلَهُ

عبدالرضا دسومی

۹۸/۷/۱۷