برای رسیدن به قهرمانی بازیکنان خارجی را به تیم تزریق کردیم

سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن گفت: بدنبال این بودیم تا مرحله فینال و پلی آف بازیکنان خارجی را به تیم اضافه کنیم تا به قهرمانی برسیم و موفق شدیم.نازی طائرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تلاش کردیم تا از جایگاه قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم و با وجود آنکه […]

سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن گفت: بدنبال این بودیم تا مرحله فینال و پلی آف بازیکنان خارجی را به تیم اضافه کنیم تا به قهرمانی برسیم و موفق شدیم.نازی طائرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تلاش کردیم تا از جایگاه قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم و با وجود آنکه دیدار با مهرام سخت بود اما بازی خوبی داشتیم. روی دفاع تیم سخت کار کردیم و مسلما حضور بازیکنان خارجی روی کیفیت بازی‌های ما تاثیرگذار بود.

وی افزود: چون تیم‌های دیگر از بازیکنان خارجی استفاده کرده بودند، به دنبال این بودیم تا بازیکنان خارجی تنها در مرحله پلی‌آف و فینال حضور داشته باشند زیرا کار بازیکنان خودمان خوب بود.سرمربی تیم گروه بهمن یادآور شد: مهرام تیم بسیار خوب و سختی بود و در دیدار اول برابر این تیم بازی را واگذار کردیم. دفاع ما مقداری دچار مشکل بود و یک هفته روی نفاط ضعف و قوت تیم در دفاع و حمله وقت گذاشتیم. به همین دلیل توانستیم بازی دوم را ببریم. پس از برد دوم برابر مهرام، بازی سوم خیلی راحت بود و در نهایت به قهرمانی رسیدیم.وی اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی لیگ برتر امسال بیماری کرونا بود. هشت بازیکن ما در طول فصل کرونا گرفتند و بمرور خوب شدند. ما در بازی آخر مشکلی نداشتیم و همه چیز خوب بود. بازی‌ها هم به صورت متمرکز برگزار و پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت شد.

طائرپور تصریح کرد: بازیکنان خارجی باعث شدند تا بازیکنان ایرانی پا به پای آنان بازی کنند و سطح بازی‌ها خیلی بالاتر رفت و جذاب تر شد. بازیکنان خارجی از نظر تکنیک قوی‌تر بودند اما از نظر تاکتیک ما بروز هستیم و مشکلی نداشتیم. بازیکنان ما تمرین کرده بودند و تکنیک آنان مقداری بیشتر شده بود.وی ادامه داد: وقتی بازیکنان از نظر تکنیکی قوی باشند، مشکلی ندارند. هر چند باید از نظر جسمانی و فیزیکی خو را قوی کنند. با بدن سازی خوب بمرور زمان بازیکنان ایرانی هم سطح عالی خواهند داشت و تا دو سال آینده لژیونر می‌شوند.