سرپرست تیم فولاد: خداحافظی بیت سعید از فولاد صحت ندارد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حسن بیت سعید کماکان در تیم فولاد حضور دارد و خداحافظی او صحت ندارد.اسماعیل حاجی زاده روز چهارشنبه در خصوص جدایی بیت سعید از فولاد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این موضوع تنها یک شایعه است که از طریق فضای مجازی اعلام شد. هواداران واقعی فولاد […]

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حسن بیت سعید کماکان در تیم فولاد حضور دارد و خداحافظی او صحت ندارد.اسماعیل حاجی زاده روز چهارشنبه در خصوص جدایی بیت سعید از فولاد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این موضوع تنها یک شایعه است که از طریق فضای مجازی اعلام شد. هواداران واقعی فولاد مطمئن باشند که در فصل آینده به دنبال کسب نتایج ایده آل هستیم.وی در خصوص اعتصاب ۶ بازیکن این تیم و خودداری آنها از همراهی تیم به تهران گفت: فصل گذشته به دلیل نتایجی که کسب شد بازیکنان تیم جریمه شدند و همین موضوع باعث شد که ۶ بازیکن تیم به بهانه اعتراض روز گدشته از همراهی تیم خودداری کنند.

حاجی زاده ادامه داد: خوشبختانه بامساعدت مسئولان باشگاه این موضوع حل شد و قرار شد این بازیکنان به اردوی تیم اضافه شوند.وی ادامه داد: امروز یک بازی تدارکاتی با ماشین سازی داشتیم که بدون گل به به پایان رسید. با توجه به زمان بازی‌های جام شهدا و گرمای هوا و یک سری مشکلات دیگر از این مسابقات کناره گیری کردیم.سرپرست فولاد افزود: روز شنبه پنجم مردادماه تست پزشکی داریم و بلافاصله به اهواز بر می‌گردیم و تمرینات ما از روز یکشنبه دوباره آغاز می‌شود.وی گفت: طبق برنامه ریزی تیم، روز هشتم مردادماه یک بازی تدارکاتی با تیم ذوب آهن خواهیم داشت.چهارمین اردوی آماده ساری فولادی‌ها در حال حاضر در تهران در حال برگزاری است.