تیرانداری در مراسم ختم در فلاحیه (شادگان) یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت

تیرانداری در مراسم ختم در شادگان یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت. بخشدار خنافره شادگان گفت:رسم غلط تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی روز پنجشنبه در شادگان یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.کاظم شاوردی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : این تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در روستای گیداری از […]

تیرانداری در مراسم ختم در شادگان یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت. بخشدار خنافره شادگان گفت:رسم غلط تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی روز پنجشنبه در شادگان یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.کاظم شاوردی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : این تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در روستای گیداری از توابع بخش خنافره این شهرستان رخ داد.وی افزود:این حادثه بر اثر افتادن اسلحه از دست یک شخص روی داده است.

شاوردی گفت: به دلیل وخیم بودن حال مصدوم وی به بیمارستان اهواز اعزام شد.به گزارش ایرنا تیراندازی در مجالس عروسی و عزا، فرهنگ غلطی در استان خوزستان و دیگر استان های همجوار است که به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.مسوولان امنیتی و انتظامی استان، نماینده ولی فقیه و امامان جمعه همواره از تریبونهای مختلف خواهان تجدید نظر دراین رسم غلط و دخالت بزرگان اقوام برای برچیدن این آیین به منظور پیشگیری از رخدادهای این چنینی و مرگ افراد بی گناه شده اند که بارها در مراسم شادی و عزا رخ داده است.