الباجی در نشست دهیاران بخش مرکزی اهواز : مشکل آب شرب روستاهای اهواز بسیار حاد است

گزارش «حمیدیه امروز»؛ نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در میان روستاییان مسیر تصفیه بخش مرکزی اهواز گفت: طرح هادی برای روستاییان مشکل ساز شده است. باید در خصوص آن بازنگری صورت گیرد، این طرح به صلاح روستاییان نیست.«جواد کاظم نسب» با اشاره به میزان فشار این طرح […]

گزارش «حمیدیه امروز»؛ نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در میان روستاییان مسیر تصفیه بخش مرکزی اهواز گفت: طرح هادی برای روستاییان مشکل ساز شده است. باید در خصوص آن بازنگری صورت گیرد، این طرح به صلاح روستاییان نیست.«جواد کاظم نسب» با اشاره به میزان فشار این طرح به روستاییان اظهار کرد: ما دوست نداریم مسئولان استان را زیر سوال ببریم. اما طرح هادی روستاییان ما را در شرایط بدی قرار داده است. برای این طرح میتوانستند نقشه کشی ها را به بچه های بیکار ما بدهند، از طرح نتیجه ای حاصل نشده و استفاده ای هم نشد، چطور انتظار هست که دفاع و کمک کنیم.

کاظم نسب عنوان کرد: نگذاریم طرح هادی به ۱۰ سال بکشد. صبر مردم به سر رسیده است. تا الان قدمی برای رفاه حال مردم برداشته نشده است.او خطاب به مسئول بنیاد مسکن تاکید کرد: شما کار کنید ما بازوی شما هستیم. بگذارید یک روستایی حس کند مال این کشور است. از هر جای این ادارات دارند به روستاییان ظلم می کنند.عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کم لطفی کسانی را که ادعای مسئولیت می کنند را آگاه هستم. تا کی روستایی ما همین احساس را داشته باشد که با شهر نشین فرق کند. روستایی که دارد هزینه می کند. روستایی ما الان شهرنشین است ولی در روستاست.

جواد کاظم نسب در خصوص معضل نیشکر تاکید کرد: بعد از تولی نیابت مردم در مجلس اولین کسانی بودم که نامه تحقیق و تفحص در نیشکر را امضا کردم. این شرکت آلایندگی ایجاد کرد، زمین های مردم را برد، مردم را بی خانمان کرد، فرزندان ما که قرار بود مشغول شوند الان بیکار هستند، حاشینه نشینی را ایجاد کرد و نیروهای غیر بومی در آن جولان می دهند.

*دهداران حق ندارند از اعتبارات دهداری مبلغی بابت روشنایی به شرکت توزیع برق پرداخت کنند

کاظم نسب (الباجی) با اشاره به نشست برگزار شده با استاندار و مدیر عامل شرکت توزیع برق و تصمیمات اتخاذ شده گفت: در قالب جلسه مذکور از سوی استانداری، اعتباری جهت از سوی اعتبار شد، استاندار نیز اعتباری تخصیص داد تا دیگر پولی از روستاییان گرفته نشود. کسانی که مشکل روشنایی دارند مکتوب کنند، تا آن را حل کنیم..

مشکل آب شرب روستاهای اهواز بسیار حاد است

او در اشاره به معضل آب اظهار کرد: مشکل آب مساله حادی است. خودمان را گول نزنیم. مشکل آب روستایی، هم کمی هست و هم کیفی است.نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر با وزیر بیان کرد: مجوز آب غدیر روستاهای بزرگ باجی و الهایی گرفته شده است. اگر آب این روستاها درست شود و تامین شود بقیه روستاها نیز حل خواهد شد.

جاده‌ای ناهموار و پرخطر!

جواد کاظم نسب (الباجی) ادامه داد: این جاده را باید جاده مرگ نامید. این جاده در اثر تردد ماشین آلات نیشکر از بین رفته و فرسوده شده است. تا کنون حرکت مثبت و ملموسی از آن ها دیده نشده است و گزارش بی توجهی و عملکرد ضعیف آن ها را خواهیم