انفجار گاز در بهارستان ؛ 6 کشته و 11 مجروح برجای گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی اهواز گفت: آخرین آمار انفجار گاز در منطقه بهارستان اهواز 6 نفر فوتی و 11 نفر مصدوم اعلام شد. محمود روزبهانی بیان کرد: این انفجار ساعت هفت و 46 دقیقه در یک ساختمان مسکونی چهار واحده در منطقه بهارستان اهواز خیابان سعادت چهار رخ داد. وی گفت: بر اثر این […]

معاون عملیات سازمان آتش نشانی اهواز گفت: آخرین آمار انفجار گاز در منطقه بهارستان اهواز 6 نفر فوتی و 11 نفر مصدوم اعلام شد. محمود روزبهانی بیان کرد: این انفجار ساعت هفت و 46 دقیقه در یک ساختمان مسکونی چهار واحده در منطقه بهارستان اهواز خیابان سعادت چهار رخ داد. وی گفت: بر اثر این حادثه چهار واحد به طور کامل از بین رفت و واحدهای مسکونی اطراف این ساختمان نیز دچار خسارت شد.

999

معاون عملیات سازمان آتش نشانی اهواز، مشخصات افراد فوت شده را شامل دو کودک دو ساله، یک کودک سه ساله، یک مرد 20 ساله و یک مرد 25 ساله و یک زن 55 ساله اعلام کرد. روزبهانی افزود: از 11 نفری که در این حادثه مصدوم شدند هشت نفر به طور سرپایی درمان شدند و یک نفر به دلیل سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز منتقل شد و دو نفر دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

معاون شهردار اهواز نیز در این باره گفت: آواربرداری مجتمع مسکونی حادثه دیده ناشی از انفجار گاز به پایان رسیده است. علیرضا حلاج افزود:یک نفر از کشته های این حادثه و دو نفر از مجروحان مربوط به خانه مسکونی ویلایی همجوار مجتمع حادثه دیده هستند. وی گفت: در آوار برداری سه نفر از زیر آوار خارج شدند. یک ماه پیش نیز بر اثر انفجار گاز در منطقه چهارراه زند اهواز یک خانه ویلایی تخریب شد و یک مرد 72 ساله جان خود را از دست داد.