گرفتن عکس سلفی توسط دختر جوان در اهواز ماموران آتش نشانی را به زحمت انداخت

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: گرفتن عکس سلفی یک دختر جوان بر روی یک پل در اهواز ماموران آتش نشانی را به محل کشاند. مقصود حق شناس در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک دختر 22 ساله امروز چهارشنبه در ساعت 10:30 دقیقه برای گرفتن عکس سلفی از نرده های […]

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: گرفتن عکس سلفی یک دختر جوان بر روی یک پل در اهواز ماموران آتش نشانی را به محل کشاند. مقصود حق شناس در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک دختر 22 ساله امروز چهارشنبه در ساعت 10:30 دقیقه برای گرفتن عکس سلفی از نرده های پل گذشت و در موقعیت خطرناکی خود را قرار داد.

81968300-70530228

وی گفت: مردم که با دیدن این صحنه تصور کردند دختر قصد خود کشی دارد با سازمان آتش نشانی اهواز تماس گرفتند و ماموران آتش نشانی بر روی پل حاضر شدند. رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: خانواده دختر نیز مطلع شدند و در محل حاضر شدند. حق شناس بیان کرد: برخی شهروندان برای انجام چنین کارهایی اقدام به کارهای پرخطر می کنند که برای ماموران آتش نشانی دردسر ساز می شود. شهرستان اهواز مرکز استان خوزستان است که رودخانه کارون آن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده و هفت پل مختلف بر روی رودخانه کارون در داخل شهر اهواز ایجاد شده است. زیبائیهای این پلها هر یک در نوع خود بی نظیر بوده و به همین دلیل بسیاری از شهروندان اقدام به عکس گرفتن بر روی این پلها می کنند.