پیام شهردار منطقه یک اهواز بمناسبت روز ملی خبرنگار

شهردار منطقه یک اهواز با انتشار پیامی روز ملی خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی را گرامی داشت . متن پیام دکتر یاسین کاوه پور به شرح زیر می باشد:خبرنگاران چشم بینا, گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها, مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را […]

شهردار منطقه یک اهواز با انتشار پیامی روز ملی خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی را گرامی داشت . متن پیام دکتر یاسین کاوه پور به شرح زیر می باشد:خبرنگاران چشم بینا, گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها, مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

بی تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد جهت قدردانی و تقدیر از مردان و زنانی است که مهمترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.جوانان توانمند و پیران با تجربه در عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکارها پرداخته اند و توانسته اند همراهی تاثیرگذار برای بدنه مدیریتی کشور باشند و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند.

در واقع خبرنگاران با امید زائی و اعتماد آفرینی در چالش ها و بحران ها به مدد سیستم مدیریتی آمده اند  و انعکاس مشکلات مردم توانسته زمینه مدیریت بهتر را فراهم آورد.بی تردید امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفیت ها و توانمندی های گلستان به عنوان ایرانی کوچک حائز اهمیت است و آنان می توانند با برجسته سازی مزیت های نسبی نقش بسزائی در توجه سرمایه گذاران, گردشگران  و حتی مدیران ملی به نگارستان ایران داشته باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر خم, ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و عکاسانی که در انعکاس صحیح اخبار  با تمام توان زحمت می کشند و در سرما و گرما, در سیل و کرونا, در حریق و رانش زمین و در هر جایی که باید باشند , حضور دارند , تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه همدلی و همراهی بتوانیم آینده ای روشن را برای گلستان رقم بزنیم.