فعال بودن تنها هفت هیات بسکتبال در خوزستان پذیرفتنی نیست

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان قطب بسکتبال کشور است لذا نباید از ۲۷ هیات بسکتبال شهرستانی این استان ،تنها هفت هیات فعال باشند و این موضوع باید مدنظر رییس هیات جدید قرار گیرد.افشین حیدری روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان ضمن تشکر از شهرام پرنیاک رییس سابق این هیات بیان […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان قطب بسکتبال کشور است لذا نباید از ۲۷ هیات بسکتبال شهرستانی این استان ،تنها هفت هیات فعال باشند و این موضوع باید مدنظر رییس هیات جدید قرار گیرد.افشین حیدری روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان ضمن تشکر از شهرام پرنیاک رییس سابق این هیات بیان کرد: امیدواریم از دیگر نامزدهای انتخابات این مجمع که از سرمایه‌های خوزستان بوده و خدمات ارزنده‌ای در این رشته داشتند، در هیات جدید استفاده شود.

وی مهمترین رمز موفقیت ورزش خوزستان را وحدت و همدلی دانست و گفت: معتقدیم باید بهترین‌ها عضو مجامع باشند تا در تصمیم گیری ها شرکت کنند. امروز شاهد یک رقابت سالم و خوب بودیم و تمام اعضای مجمع جزو شایسته‌ترین افراد ورزشی در خوزستان هستند.مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه استعدادهای خوبی در بسکتبال خوزستان وجود دارد افزود:باید نگاهمان به استعدادیابی در بسکتبال بیشتر شود و افراد مستعد این رشته را شناسایی، و در کنار کارهای سخت افزاری به کار نرم افزاری هم توجه کنیم تا بتوانیم در تیم‌های ملی چندین سهمیه داشته باشیم.

وی ادامه داد:سیاست های مجموعه مدیریت استان و به ویژه شخص استاندار، ورزش را به عنوان یک اولویت دانسته و در چند سال اخیر زیرساخت های خوبی همچون سالن های ورزشی در خوزستان احداث شده وچندین پروژه نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد.حیدری با بیان اینکه با انتقاد سازنده و پیشنهاد خوب می‌توانیم به جامعه ایده آل برسیم افزود: ورزش در شادی و سلامت جامعه نقش اساسی دارد لذا می‌طلبد با یک روحیه خوب و همت بالا، کارهای خوبی را در ورزش استان انجام داد. اولویت رییس جدید هیات بسکتبال استان باید رفع اختلافات درون هیات باشد و برای رسیدن به اهداف خود یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم تا بزرگان بسکتبال خوزستان برای این رشته تصمیم‌گیری کنند گفت: گرفتن میزبانی رویدادهای کشوری و اردوهای تیم ملی دغدغه ما است. از آنجا که رشته بسکتبال المپیکی است باید به فکر جایگاه بهتری در کشور باشیم و انتظار داریم ارتباط هیات با فدراسیون بیشتر شود؛ از مسوولان فدراسیون بسکتبال نیز می‌خواهم که تعامل بیشتری با مسوولان این رشته در خوزستان داشته باشد .مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان روز شنبه در اهواز برگزار شد که مجتبی پیرعباسی با ۱۱ رای به مدت چهار سال رییس این هیات شد.