برنامه دیدارهای نمایندگان خوزستان در لیگ برتر مشخص شد

برنامه دیدار نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم و یک دیدار معوقه از هفته هفدهم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به صدور مجوزهای لازم جهت برگزاری مسابقات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت ورزش و […]

برنامه دیدار نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم و یک دیدار معوقه از هفته هفدهم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به صدور مجوزهای لازم جهت برگزاری مسابقات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت ورزش و جوانان برنامه مسابقات لیگ برتر اعلام شد.

بر این اساس دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه چهارم تیرماه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.مسابقات هفته بیست و دوم روز یکشنبه هشتم تیرماه برگزار می‌شود که تیم نفت آبادان از ساعت ۲۱ در خانه میزبان تیم پارس جنوبی است، همچنین تیم نفت مسجدسلیمان در همین زمان میهمان شاهین بوشهر است. تیم فولاد خوزستان در این هفته از ساعت ۲۱ روز دوشنبه نهم تیرماه میزبان تیم ماشین‌سازی خواهد بود.

مسابقات هفته بیست و سوم روز شنبه ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود که تیم نفت آبادان از ساعت ۲۰:۱۵ میهمان تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز است همچنین تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۱۵ تیرماه میزبان تیم ماشین سازی خواهد بود. تیم فولاد نیز از ساعت ۲۱ همین روز میهمان تیم نساجی مازندران است.تیم نفت آبادان در هفته بیست و چهارم از ساعت ۲۱ روز شنبه ۲۱ تیرماه میزبان نساجی مازندران است همچنین تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان در همین زمان در اهواز به مصاف هم می‌روند.